OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Vill du ha en karriär där du motiveras av att bidra till att livet blir bättre för miljontals människor? På
Mölnlycke kommer du att hjälpa till att utrusta medicinsk personal med lösningar för att förbättra
resultaten för patienterna. Du kommer också att utveckla din karriär i en växande organisation med
en inspirerande kultur – där du kommer att uppmärksammas för de resultat du har uppnått.
Brinner du för att ge den allra bästa servicen och trivs med att vara den som hjälper kunder att fatta rätt beslut med hjälp av din kommunikativa förmåga? Har du tidigare erfarenhet av service och svar på kundfrågor via telefon och mail? Vill du vara med i starten av ett helt nytt team?
Då kan det här vara en spännande utmaning för dig.
Mölnlycke Health Care söker nu medarbetare till deras nystartade Cutomer Service avdelning. I rollen som Customer Service Specalist kommer du vara en viktig del i att forma en förstklassig service och leverera en sömlös kundupplevelse. Genom ett proaktivt och personligt bemötande erbjuder du Mölnlyckes kunder företagets erbjudanden och tjänster.
Tjänsten är placerad i Göteborg och du kommer att rapportera till Customer Service Manager.
Varmt välkommen med din ansökan!
I denna rekryteringsprocess samarbetar vi med Randstad. Du ansöker på www.randstad.se så snart som möjligt, dock senast 2023-02-07. Urval och intervjuer sker löpande.
Om du har frågor angående tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Elsa Schiötz på +46737073287, elsa.schiotz@randstad.se
Ansvarsområden
Vara den första kontaktpersonen för alla kundinteraktioner.
Upprätthålla en konsekvent och positiv bild av kundupplevelsen
Hantera kundförfrågan: ta emot och behandla beställningar och förfrågningar enligt Mölnlyckes rutiner
Samordna och vägleda interna och externa kontakter för bästa kundsupport
Vara delaktig i upplärningen av nya kollegor
Vara delaktig i förbättringsarbete
Kvalifikationer
Erfarenhet av kundservice i en internationell miljö
Erfarenhet av kundinteraktioner, gärna via telefon och mejl
Kunskap och förståelse för orderhantering
Microsoft Office Suite/ERP SAP
Flytande i tal och skrift på både svenska och engelska
Om företaget
Mölnlycke is a world-leading medical products and solutions company that equips healthcare professionals to achieve the best patient, clinical and economic outcomes. We design and supply products and solutions for use in wound treatment, pressure ulcer and infection prevention and surgery. Our products and solutions provide value for money supported by clinical and health economic evidence. Mölnlycke employs around 8,000 people and is owned by Investor AB. The company headquarters are in Gothenburg, Sweden and we operate in more than 100 countries worldwide. Since 2007, the company is part of Investor AB, an engaged owner of high-quality, global companies which was founded by the Wallenbergfamily in 1916. For more information, please visit www.molnlycke.com.
About Global Business Service centre (GBS).
To support Mölnlycke’s next level of growth, and further develop the way we work in the Finance, IT and People/HR functions, Mölnlycke is establishing a new Global Business Services centre (GBS). Over the next couple of years, Mölnlycke will embark on a journey to future-proof our way of working. By establishing a Global Business Service (GBS) centre, Mölnlycke will gather transactional tasks for our People, Finance and IT functions.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044