OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu rekryterar vi en Customer Service Specialist till ATG!
I rollen får du:
- Skapa rutiner och processer och säkerställa att de fungerar
- Löpande förbättra arbetsområden inom kundservice
- Ansvara för utbildningsinsatser
- Hantera ärenden 2nd line
I rollen som Customer Service Specialist ingår du i ett specialistteam om tre. I dina arbetsuppgifter ingår att skapa rutiner och processer, samt säkerställa att de finns tillgängliga för de agenter som arbetar direkt mot kund inom ditt produktområde. Du har i uppgift att vara uppdaterad på växelfunktionalitet och systemutvecklingsbehov och som Superuser ska du genomföra dessa i system. Du bidrar även med att löpande förbättra dina arbetsområden tillsammans med Manager Customer Service Operations. Vidare ansvarar du för utbildningsinsatser på ditt område.
Är det här du?
Vi tror du är ansvarsfull, noggrann och har förmåga att driva egna initiativ. Du har ett lugnt och tryggt arbetssätt och är nyfiken på att lära dig nytt. Du bör ha god kommunikation och kunna uttrycka dig obehindrat i tal och skrift. Vi ser att du har erfarenhet av att driva projekt, skapa och kvalitetssäkra rutiner och processer.
Vi erbjuder en spännande arbetsplats med positiv energi och engagerade medarbetare. Respektfullhet och ägarskap är något vi värderar högt.
Vi ser också att du har:
- Mycket god kunskap om växel- och ärendehanteringssystem
- Erfarenhet inom kundservice och kundserviceanalys
- God kunskap i Excel
- Erfarenhet som Superuser
- Erfarenhet av arbete med Kundo
Om mig – Rekryterande chef Fredrik Engzell, Customer Service Manager Kundservice är skillnaden mellan ett bra företag och ett fantastiskt företag. Att ge yttersta service till kunden är ofta det som avgör om kunden blir lojal eller söker andra leverantörer. Jag ställer höga krav på mitt team, men ger samtidigt en hög grad av självständighet och ansvar och jag förväntar mig leveranser på uppsatta mål. Att arbeta smart och proaktivt för våra kunders bästa i alla lägen är det allra viktigaste. Vi har bra leveranser och har väldigt kul ihop. Vårt kundlöfte är att erbjuda våra kunder spännande spelupplevelser på ett schysst och smidigt sätt, vilket vi lever varje dag på jobbet.
We are the game
I närmare 50 år har vi på ATG levererat spänning och underhållning till svenska folket. Vi drivs av att trygga den svenska hästnäringen och att fortsatt vara ett ansvarsfullt spelbolag i framkant. Vår vision att leverera världens bästa spelupplevelse. Vi gillar att samarbeta och uppmuntrar varandra att tänka och testa nytt. Självledarskap och kompetensutveckling är viktiga delar för oss. Vi bryr oss om varandra och våra kunder och vi vill så klart också att alla tävlingshästar ska må bra. Hela vårt överskott går till hästnäringen – något som både känns och gör gott.
Join the game!
Varmt välkommen med din ansökan via vår rekryteringsportal antingen med ditt cv eller din LinkedIn-profil – det som är enklast och smidigast för dig. Läs gärna mer om oss på vår karriärsida och tveka inte att höra av dig om du har frågor om tjänsten.
Vi tillämpar 6 månaders provanställning och gör bakgrundskontroller för alla roller. Tjänsten är på heltid och utgår från vårt kontor vid Solvalla, alldeles intill travbanan. Vi har ett flexibelt arbetssätt vilket innebär att du, beroende på roll, har möjlighet att kombinera distansarbete med arbete från kontoret. Var med och bygg världens bästa spelupplevelse tillsammans med oss!
Så här har vi det
Hos oss är du del av en innovativ miljö och med hjälp av den senaste tekniken utvecklar du den bästa spelupplevelsen. Vi gillar att samarbeta och hos oss får du stort utrymme att påverka ditt arbetssätt. Här hittar du nyfikna, nytänkande medarbetare och ledare – viktiga egenskaper för att kunna utveckla och utvecklas. Liksom energi , mod och motivation.
För att må bra är skrattmuskeln lika viktig att träna som alla andra muskler. Både den fysiska och den mentala hälsan skapar balans i livet. Hur vi har det på jobbet påverkar privatlivet- och vice versa. Vi ser det som en självklarhet att ge det stöd och de verktyg som behövs. Ditt val av arbetsplats och arbetssätt är flexibelt och vi lägger stor vikt på självledarskap.
Vi bryr oss om varandra och respekterar varandras olikheter på ATG. Och vi vill att våra kunder ska må bra och ha roligt när de spelar. Vi bryr oss också om sportens välmående, dvs. idrottarna och hästarna - och samhället runt omkring oss. Vi drivs inte av privata vinstintressen utan allt överskott går tillbaka till våra ägare, svensk trav- och galoppsport, något som både känns och gör gott.