Customer Service Specialist till Arlanda express!

Customer Service Specialist till Arlanda express!

Arbetsbeskrivning

Vill du följa med på Arlanda express transformationsresa med målet att vara det mest innovativa företaget inom resebranschen med kunden i centrum?

Utöver att Arlanda express erbjuder en snabb, säker och miljövänlig resa mellan Stockholm Central och Arlanda Flygplats är de även Sveriges punktligaste järnvägsföretag! De är mångfaldigt prisbelönta för sin service, höga kundnöjdhet, mångfald och design. De strävar alltid efter att både kunder och kollegor ska starta och sluta sin dag på topp! Letar du efter ett innovativt och hållbart företag att utvecklas inom? Då kan detta vara tjänsten för dig!

OM FÖRETAGET

Arlanda express ägs och drivs av A-Train AB. När banan stod klar hösten 1999 överlämnades anläggningen till staten. I gengäld leasar nu A-Train AB tillbaka Arlandabanan med en exklusiv koncession, dvs. rätten att köra tågtrafiken fram till år 2050, och verksamheten drivs helt och hållet på marknadsmässig grund.

OM TJÄNSTEN

Nu söker Workz en Customer Service Specialist till Arlanda express. Idag består kundserviceteamet av tre härliga medarbetare, som tillsammans jobbar tätt och ansvarar gemensamt för att leverera en kundservice i världsklass! Arbetsuppgifterna är varierande och består bland annat av kundsupport, reklamationsärenden, receptionsarbete samt hantering av telefonväxeln. Du agerar spindeln i nätet och kommer tillsammans med ditt team att fördela och prioritera det dagliga arbetet.

Supporten sker främst via telefon, mejl och sociala medier. Du kommer även vara behjälplig med att ta emot besökare, göra beställningar, hantera bunt-/ och gruppbiljetter samt posthantering. Arlanda Express har sitt kontor i inbjudande lokaler, mitt i centrala Stockholm.

VEM ÄR DU?

För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du har en stor passion för att hjälpa och vägleda kunder. Du är en glädjespridare med en positiv inställning som besitter en god kommunikativ förmåga. Du har en fallenhet för att lösa problem och ha många bollar i luften, där du bibehåller fokus. Då rollen innebär mycket samarbete är du en lagspelare som ser värdet i att samarbeta. Vidare besitter du en personlig integritet där ärlighet, uppriktighet och pålitlighet kommer naturligt för dig.

VI SÖKER DIG SOM

• Har en fullständig gymnasieutbildning
• Kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
• Har en god datorvana; systemkänsla och är en van användare av Office-paketet
• Har erfarenhet av att arbeta med service i tjänsteföretag

PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående
Omfattning: Heltid, 12-månaders vikariat med chans till förlängning.
Lön: Enligt överenskommelse och kollektivavtal
Placering: Stockholm
Arbetstider: Måndag - fredag 08:00 - 17:00

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. På Workz ger vi dig en grundlig utbildning och träning i service och kundhantering. När du är klar blir du en certifierad kundservicemedarbetare. Hur du gör karriär på företaget avgör endast dina egna ambitioner, vi stöttar dig och är med dig vid din sidan fullt ut i din utveckling.

Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar kollektivavtalsenliga villkor samt en dedikerad operativ chef som utbildar dig, och alltid finns tillgänglig för att hjälpa till. Välkommen till Workz!

ANSÖKAN

Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 december 2023
  • Ansök senast: 12 januari 2024

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024