OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba för ett företag som utmanar konventionella förpackningslösningar för en mer hållbar framtid?
Är du en social person som drivs av problemlösning och gillar att ha kundkontakt?
Vi söker en ny stjärna som vill komplettera vårt härliga Customer Service Specialist gäng i Frövi.
Som Customer Service Specialist kommer du att koordinera hela orderprocessen från förfrågan till slutleverans hos kund i en stimulerande miljö där du förväntas tillhandahålla förstklassig kundservice gällande
Arbetet innebär tät dialog med produktion, kund och säljare angående samtliga förekommande frågeställningar inom de områden som ingår i tjänsten.
Du kommer att ha en central och bred roll i arbetet för leveranssäkerhet och kundnöjdhet.
I korta drag kommer din arbetsdag bestå utav:
Orderadministration och kundhantering genom hela värdekedjan, från förfrågan till faktura.
Säkerställa att gällande leveransserviceerbjudande till våra kunder uppfylls.
Stötta utvecklingen av berörda processer och IT-system samt pågående projekt för ökad leveranssäkerhet.
Bidra aktivt till en positiv och inkluderande kultur inom avdelningen.
Tjänsten är ett föräldravikariat, heltid på initialt 6 månader med möjlighet till förlängning. Placering i Frövi.
Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka och välkomnar därför sökande med olika bakgrund.
Kvalifikationer
Högskole-/Universitetsexamen. Gärna inom logistik eller ekonomi, alternativt likvärdig erfarenhet.
Utmärkt förmåga engelska och svenska både i tal och skrift. Övriga språk är meriterande.
Erfarenhet från arbete med externa kunder och god förmåga att förstå hur leveransprocessens olika delar bidrar till servicegraden ses som meriterande.
B2C erfarenheter från sälj eller handelsyrken ses också som meriterande.
Personliga egenskaper
Som person är du en problemlösare med struktur i ditt arbetssätt vilket innebär att du alltid levererar kvalitet. Du behöver ha en god kommunikativ förmåga, ha lätt för att samarbeta med andra och ett eget driv för att vilja hitta bästa möjliga lösning för kunden. Självklart ser vi att du är stresstålig!
Eftersom stor del av kommunikationen med kunder och säljare sker på engelska så krävs flytande nivå på detta språk, du måste även ha en god nivå på svenska. Kunskaper i övriga språk är meriterande.
Kontakt
För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta chefen för Customer Service Frövi, Christina Jansson på tel+46581-37123 eller +46701677123.
Ansökningsinformation
Sista ansökningsdag 2020-09-13.
Ansökningarna hanteras löpande och tillsättning kan komma att ske innan annonseringstidens slut.