Customer Service Specialist till Champion i Stockholm

Arbetsbeskrivning

As part of an international group that counts almost 70'000 employees in 40 countries, Champion's mission is to be one of the leading athletic apparel brands in the world, based on core values that are relevant to athletes competing at all levels of sport. We accomplish this mission by achieving superiority over our competition, with innovative and creative design and the highest possible quality in our products for performance, durability, and comfort. In carrying out our mission, we provide a stimulating workplace for our employees, a challenging environment for our suppliers and the highest level of satisfaction for our customers.

Detta är ett konsultuppdrag där du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta hos vår kund Champion. Uppdraget beräknas börja omgående och kommer att pågå till juni 2023 med chans till förlängning. Arbetet sker på plats måndag till fredag under kontorstider.

Till Champions kontor i Stockholm, Östermalm, söker vi nu en motiverad och energisk medarbetare till Champions Nordeuropeiska team. Du kommer vara ansvarig för den operativa ledningen av kunderna på daglig basis, vilket innebär att säkerställa en effektiv orderhantering. Du ser till att lager och logistik sköts riktigt med allt från inläsning av varor till paketering och fakturering till återförsäljare.

Rollen innebär bland annat:

* Orderregistrering
* Samordna och följa leveranser
* Fakturahantering
* Returhantering
* Systemarbete exempelvis i Pricat, B24 och Pipechain
* Provhantering till agenter och Showroom
* Kontors- och köksförsörjning

Vem vi söker:

I rollen ingår bland annat kontakt med Huvudkontoret i Italien varför det är viktigt att du behärskar engelska flytande. Vi söker dig som har en stark samarbetsanda, multitasking-strategi och trivs med att vara spindeln i nätet. Vidare tror vi att du som person är ivrig att lära och vill utmanas varje dag. Du har en känsla för att se vad som behöver utföras och tillhandahålla lösningar och är inte rädd för att ta tag i eventuella problem. Då vi är ett litet team i Stockholm är det också viktigt att du är prestigelös och flexibel med att hugga in där det behövs.

Vi söker dig som:

* Har arbetat i en liknande roll i minst 2 år, gärna inom retail
* Har en gymnasieexamen
* Behärskar svenska och engelska flytande
* Välorganiserad och noggrann
* Van datoranvändare och har lätt för att sätta dig in i nya system
* Avancerade kunskaper i MS Excel
* Stort kundfokus och social kompetens



Erbjudande

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag och fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Ansök redan idag!

Visst låter detta kul?! Vänta inte, skicka in din ansökan redan idag genom att klicka på "ansök" och bifoga ditt CV i ansökan. Vi arbetar med löpande urval. För frågor kontakta Monique.Klingberg@manpower.se notera dock att vi inte tar emot ansökningar via mail. Vi ser fram emot din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 oktober 2022
  • Ansök senast: 17 oktober 2022

Liknande jobb


Kundtjänstmedarbetare sökes till Stegfabriken.se

29 november 2024

28 november 2024