Customer Service & Supply Chain Coordinator till NeoDynamics på Lidingö

Customer Service & Supply Chain Coordinator till NeoDynamics på Lidingö

Arbetsbeskrivning

Är du en fena på administration och söker en trygg arbetsplats du kan utvecklas långsiktigt hos? Då är medicinteknikbolaget NeoDynamics din nästa arbetsplats! Vi söker dig som studerar logistik och vill arbeta 2-3 dagar i veckan med orderkoordinering och på sikt utvecklas inom andra arbetsområden. Urval sker löpande så skicka in din ansökan idag!

OM TJÄNSTEN
NeoDynamics är ett svenskt medicintekniskt bolag som arbetar med att förbättra diagnostik och behandling av cancer. Deras kunder sitter i Sverige, Tyskland, England, Schweiz och USA.

Medarbetarna är ett sammansvetsat team på 4 personer med en bra gemenskap och nära sammanhållning. Vi söker därför dig som trivs i att arbeta i en mindre grupp och som har en flexibel och prestigelös attityd när det gäller att hjälpa till där det behövs.

NeoDynamics ser långsiktigt på detta samarbete och ambitionen är att rollen ska gå upp till heltd efter din examen och i takt med din utveckling kommer du få chansen att utveckla rollen utefter ditt eget intresseområde, mot exempelvis IT, HR, QA/RA.

Du erbjuds


* En trygg arbetsplats där de satsar på din personal långsiktigt
* Ett flexibelt deltidsjobb där du själv planerar din arbetstid efter ditt skolschema


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
- Hantering av kundorder (stöd till sälj, order acceptans, produktfrisläppning, leverans)
- Logistik, import/export (bokning, fraktdokumentation, koordinering)
- Lagerstyrning av tredjepartslager och visst begränsat lagerarbete på deras egna lager på Lidingö
- Administrativt stöd till CEO, CFO och R&D
- På sikt operativt inköp (beställning, ankomstkontroll)

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en logistikinriktad eftergymnasial utbildning med planerad examen runt årskiftet 2023/2024. Alternativt har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%
- Mycket goda kunskaper i engelska

Meriterande


* Erfarenhet av administration och dokumentation. Särskilt med fokus på logistiska aspekter och affärssystem
* Stor vana vid Microsoft-paket & sharepoint-miljö.
* Tyska


Vi söker dig som är


* Kvalitetsmedveten
* Ansvarstagande
* Serviceinriktad


Övrig information


* Start: Enligt överenskommelse
* Omfattning: 2-3 dagar i veckan, Heltid under sommaren
* Placering: Lidingö


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.

Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2023
  • Ansök senast: 11 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


4 oktober 2024

2 oktober 2024