OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker dig som vill ge bästa möjliga service till våra kunder! Drivs du av att hitta lösningar och vill ge kunden det där lilla extra? Då är detta rollen för dig!
Vad blir din roll?
Du blir en del av vårt Customer Service-team på 15 personer där din huvuduppgift kommer vara att ta emot och besvara frågor via samtal och e-post. Genom att ge varje kund den bästa möjliga servicen blir du en viktig länk mellan kunden och företaget! Det är därför viktigt att du behandlar varje ärende noggrant och med hög kvalitet, gärna med glimten i ögat.
Vem är du?
Vi tror att du är en person som trivs med att hjälpa andra och har god förmåga att ta ansvar! Du tar till dig information snabbt, förstår värdet av bra kundservice och drivs av att hitta lösningar på problem.
Vi ser det som meriterande om du har tidigare erfarenhet av kundsupport och/eller av att arbeta med telefon och mail som verktyg. Flytande svenska i tal och skift samt mycket goda kunskaper i engelska är ett krav. Du är van vid att arbeta med dator och har grundläggande kunskaper i Office-paketet. Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.
Vi erbjuder
Creditsafe är mycket mer än bara en vanlig arbetsplats. Vi erbjuder bland annat träning på arbetstid, ett nyrenoverat kontor, kickoffer och roliga personalfester. Som anställd hos Creditsafe blir du en del av ett framgångsrikt företag där våra passionerade medarbetare är den största framgångsfaktorn!
Vi erbjuder dig en stimulerande, öppen och flexibel arbetsplats med kontor i centrala Göteborg.
Övrig information
- Tillsvidareanställning som föregås av sex månaders provanställning
- Arbetet är på heltid
- Arbetstid 8-17
- Möjlighet till hemarbete
- Fast månadslön
- Tillträde enligt överenskommelse
Eftersom intervjuer sker löpande hoppas vi att du skickar in din ansökan så snart som möjligt!