Customer Service Support/Dansktalande

Customer Service Support/Dansktalande

Arbetsbeskrivning

Är du en vass kundtjänstmedarbetare som trivs i en bred och omväxlande roll där din insats gör stor skillnad? Tycker du att det är extra roligt att arbeta i ett stort globalt företag och vara en del av ett härligt nordiskt team? Pratar du flytande danska? Goodyear söker en avancerad kundtjänstmedarbetare för Norden till deras kontor på Södermalm i Stockholm.

Avancerad Kundtjänstmedarbetare/ Customer Service Support
Dansktalande
Stockholm, Heltid, Direktrekrytering

Kundtjänstavdelningen arbetar med service och support till deras kunder i Sverige, Norge, Danmark, Finland och Baltikum. De sitter i fina och trevliga lokaler på Söder i Stockholm tillsammans med många internationella kollegor på kontoret. Som kundservicemedarbetare ingår du i ett team som i första hand arbetar mot återförsäljare.
Här ärHeltid Stockholm, Direktrekrytering ingen dag den andra lik och du arbetar tätt ihop med teamet och övriga kollegor.

Huvudsakliga arbetsuppgifter:

Via telefon och mail informera, vägleda och sälja in Goodyears produkter utifrån kundernas önskemål och behov. Arbetet är dynamiskt då du kommer att hantera flera parallella arbetsuppgifter, allt ifrån att ge service på telefon till att ta hand om övriga uppgifter

• Orderläggning
• Reklamationer
• Logistik
• Planering och annan problemlösning

Tjänsten kommer att inledas med en gedigen introduktion för att ge dig alla förutsättningar att ge det bästa kundbemötandet och överträffa kundernas förväntningar.

Viktigt för tjänsten är:

• Tidigare erfarenhet inom service samt god vana att hantera telefon- och kundkontakter
• Danska samt engelska obehindrat i både tal och skrift är ett krav
• Ytterligare något nordiskt språk är mycket meriterande
• Bra kunskaper i Excel
• Analytisk och strukturerad som person
• Gillar att ha ordning och reda
• Nyfiken och lösningsorienterad
• Erfarenhet att arbeta i SAP är meriterande
• Som person är du energisk, flexibel, självständig och stresstålig samt förstår vikten av ypperlig kundservice

Kontorstider må-tors 08:00-17:00, fre 08:00-16:00, under sommaren må-fre 08:00-16:00
30 dagars semester, friskvård, årsbonus m.m.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Kontaktuppgifter:

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare:
Lina Sävström, lina.savstrom@adecco.se (tar ej emot ansökan via mejl)

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Om företaget:

Your Work Moves People.
Goodyear is much more than a tire company. We´re a company dedicated to enabling mobility.
For more than 120 years, we´ve developed the technology that keeps people moving. From today´s vehicles to the driverless fleets of the future, we´re not just putting tires on cars; we are fueling the future science of motion. Because people will never stop moving and we will be there to help them reach their destinations – as we have throughout our history. Get started right away – join the team at one of our sites Hanau, Germany / Colmar-Berg, Luxembourg / Stockholm, Sweden / Birmingham, UK

Sökord
Goodyear, kundtjänst, logistik, support, globalt, danska, engelska, språk, Norden, Danish, Customerservice, service, Stockholm, Söder, Södermalm, SAP, kundservice

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 april 2023
  • Ansök senast: 3 maj 2023

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024