Customer Service Telia Wholesale

Customer Service Telia Wholesale

Arbetsbeskrivning

Customer Service Telia Wholesale söker en kollega som vill vara med och jobba med service och support , utveckla våra wholesaleaffärer och föra oss framåt i transformationen.
Är det här din nästa möjlighet?
Är du intresserad av att börja på Kundservice och stötta Wholesaleaffären i Sverige med affären, kunden och lönsamhet i fokus?
Customer Service på Telia Wholesale är en viktig del inom Infra som bidrar till Telias affär genom att koppla upp Sverige och driva digitaliseringen framåt. Att ständigt förbättra, modernisera och göra Sveriges bästa nät tillgänglig, det är kärnan i vad vi gör. Genom att jobba smartare gör vi livet enklare för våra kunder, kollegor och partners. Det gör att vi kan fokusera på det viktigaste – att fortsätta koppla upp Sverige.
Infra har ett samlat ansvar för att bygga ut och modernisera alla våra nät i Sverige. Vi är en Wholesale- och nätorganisation med Erbjudandansvar, försäljning och leverans.
Vi söker dig som vill ingå i teamet på Customer Service Telia Wholesale och därigenom vara en viktig del i vår pågående förändringsresa.
Som medarbetare på Telia Wholesale kommer du att ansvara för support gällande frågor från våra Operatörer. Det handlar om att du behöver förstå tekniken, produkterna och systemen och kunden.
Vi förväntar oss att du ständigt utmanar invanda arbetssätt, din ledare och dina kollegor i den förändringsprocess som vi är mitt uppe i.
Tjänsten är placerad i Kalmar.
Dina kollegor
Du kommer att tillhöra ett team på 20 personer som jobbar med olika produkter inom Telia Wholesale. Vi jobbar via Telefon , chat och ärendehanteringssystem. Vi kommunicerar med våra kunder både på Svenska och Engelska.
Du rapporterar till Ledare för Customer Service Telia Wholesale och ingår i divisionen BM& Sales. Varje teammedlem är en viktig del för att uppnå våra mål och för att leverera service i världsklass.
Är du en person som drivs av förändring och teknik och vilja att sätta dina fotavtryck i verksamheten, är detta något för dig.
Är det här du?
Du har en bakgrund inom telekombranschen och erfarenhet av försäljning till B2B, B2C eller B2O.
Att hjälpa kunden och lösa problem är bland det bästa du vet. Har du jobbat med teknisk support eller liknande är det en fördel. Vi värderar högt om du har erfarenhet av automation och AI. Kunden är central i vårt arbete och vi ser att ditt naturliga förbättringstänk alltid utgår ifrån kund.
Du kan kommunicera flytande på såväl Svenska och Engelska.
Intresserad?
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Törnström på telefon 070-5394040. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan, sista ansökningsdag är 31a mars, 2022.
Välkommen till Telia - Home to your next big opportunity!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia Sverige AB Sundsvall
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Postadress

Skepparegatan 3
Sundsvall, 85234

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024