Customer Service till Aditro i Skillingaryd!

Customer Service till Aditro i Skillingaryd!

Arbetsbeskrivning

Uppdraget

I rollen som Customer Service säkerställer du en fungerande leverans gentemot Aditros kunder. Du arbetar nära produktion och kunder där du samlar in och säkerställer rätt information till system. Orderhantering, fakturering och nära stöd till dina kollegor i administrativa frågor är en stor del av din vardag. Du kommer även att vara ett stöd till dina kollegor i logistikrelaterade frågor, där ditt fokus är att kunden. Kommunikation och samarbete är en viktig del i ditt arbete och i din roll som Customer Service behöver du kunna förstå och se hela flödet för att vi tillsammans ska uppnå bästa resultat.

Vem du är

Som person är du lösningsorienterad och kundfokuserad. Du kommer ha en roll med många kontaktytor och skall vara van att arbeta mot flera områden löpande.

Tidigare erfarenhet från liknande roller inom logistik eller produktion där kunden är i fokus är önskvärt.

Meriterande om man arbetat med:

- Kundkontakt
- Logistik
- Administration
- Orderhantering
- Fakturering


Detta är en del av Liberas uthyrningsverksamhet men uppdraget har som ambition att övergå till en anställning direkt hos Aditro för rätt kandidat.

Urval sker löpande. Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Libera
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 juni 2022
  • Ansök senast: 10 juli 2022

Liknande jobb


20 december 2024

18 december 2024

Regional Inventory Planner

Regional Inventory Planner

17 december 2024

PM Site Planner

PM Site Planner

3 december 2024