OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer Service är med och förändrar, förbättrar och förenklar vardagen för våra kunder och vi erbjuder ständig utveckling för dig som medarbetare hos oss. Som Customer Service Advisor har du ett brinnande intresse för kundservice. Det är en självklarhet att ge kunden bästa möjliga service och vägledning. Du tycker att det är extra roligt att vara på en arbetsplats där det händer många saker och inte rädd för förändring. Utmaningar och förbättringar, det är något som driver dig. Att ta eget ansvar är något som motiverar dig och du tycker om frågor som är komplexa och kräver extra fokus för att lösa.
Om ditt arbete
Som medarbetare i Customer Service hanterar du supportärenden inom ditt teams ansvarsområde. Du kommer att supportera kunder i diverse system, hantera fakturafrågor, avtalsfrågor och användarfrågor kring tjänster. Hos Bisnode Dun & Bradstreet blir du introducerad till företagets produktutbud och du får alltid möjlighet till att bredda dina kunskaper och på sikt utvidga dina ansvarområden. För den som vill lite extra än det som ryms inom den ordinarie tjänstebeskrivningen finns det all möjlighet till att få medverka i olika projekt och även produktutveckling med kunden ständigt i fokus.
Vi söker
Vi söker dig som har erfarenhet inom kundserviceyrket och har telefonvana då detta är ditt primära arbetsverktyg. Du drivs av utmaningar och tar eget ansvar. Du ser lösningar, vågar tänka nytt och trivs i en miljö där det händer mycket med högt arbetstempo. Vi tror att du har hög integritet, professionell inställning och ett noggrant arbetssätt. För att du ska trivas bra i vårt team är du en sann lagspelare som är mån om dina kollegor och vår arbetsmiljö.
Det är viktigt med…
- Tidigare arbete med kundservice på ett medelstort - stort bolag. Tidigare arbete med telefonen som verktyg
- Tekniskt intresse och god datorvana
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
- Tidigare arbete i ett eller flera CRM-system, ärendehanteringssystem och backoffice-system.
Det är meriterande om du…
- Arbetat med support inom någon av dessa branscher; bank, finans, försäkring, telecom, tech, fastighet eller juridik
- Kan läsa kreditfakta och förstå bokslut
- Arbetat med incidenthantering baserat på ITIL
- Arbetat med LEAN eller CI
- Har kunskaper i norska, danska, finska eller tyska
Praktiskt
Start: Omgående, Heltid
Kontrakt: Konsultuppdrag på 6 månader initialt med möjlighet till förlängning/anställning
Plats: Solna
I den här rekryteringsprocessen samarbetar Bisnode med The Wofi. Frågor gällande tjänsten är varmt välkomna till ansvarig rekryterare på telefonnummer 076 213 5006 eller via mejl tom@thewofi.se. Selektering av Cv:n och intervjuer hålls löpande så visa ditt intresse för tjänsten redan idag. Sist men inte minst: Vi ser fram emot just din ansökan!
Sökord: customer service, kundtjänst, kundservice, kredit, finans