Customer service till internationellt företag

Arbetsbeskrivning

Placera Personal AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad, administration, teknik och IT. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 120 medarbetare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker för kunds räkning en driven[medarbetare till Customer service. Företaget ingår i en större internationell koncern med lång erfarenhet och är[ett etablerat varumärke inom sitt område. På kontoret i[Arlandastad arbetar idag 24 personer i en ung miljö präglad av det mindre företagets familjära anda[samt den globala koncernens internationella kontakter och händelserika miljö. [ Tjänsten Tjänsten är på heltid och arbetstiderna varierar mellan dag och kvällsskift.[I tjänsten ingår även[beredskap en kväll i veckan samt var[6:e helg.[Du kommer att börja som konsult via Placera Personal för att sedan rekryteras till kunden. [ Arbetsuppgifter I rollen som Customer service har du följande arbetsuppgifter: . Hantera försändelser på[den[operationella avdelningen . Skräddarsy optimala transportlösningar . Daglig kontakt med leverantörer som tex. flygbolag . Ansvara för att försändelser kommer till mottagaren i tid . Import/ Exportarbete . Hantera tullärenden . Se till att interna rapporteringssystem uppdateras . Packning av varor För att passa[i rollen som[Customer service[ser vi att du har[följande bakgrund: . Gymnasieutbildning . Erfarenhet av serviceyrket . Goda kunskaper i engelska . Goda kunskaper i word och excel . Körkort Tidigare erfarenhet från branschen är meriterande. För att passa i tjänsten ser vi att du har en stark egen drivkraft, är kvalitetsmedveten samt[har[en god[förmåga att arbeta i grupp. Som person är du även strukturerad, nogrann och tycker om att ta egna initiativ. [ Om du är intresserad av tjänsten[till Customer service[tveka inte att skicka in din ansökan omgående! Vi tar inte emot ansökningar via post. Urval och intervjuer kommer att ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatumet. Som medarbetare i vår uthyrningsverksamhet erbjuder vi dig varierande uppdrag hos kunder inom olika branscher. Vi är måna om att våra medarbetare ska trivas och kompetensutvecklas med sina uppdrag, något som vi vet skapar trygghet och engagemang.

Kontaktpersoner på detta företaget

Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström

Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Placera Personal AB
  • 1 plats
  • Heltid/Deltid
  • Publicerat: 19 augusti 2010
  • Ansök senast: 19 september 2010

Besöksadress

Kista Science Tower
None

Postadress

Kista Science Tower
Kista, 16451

Liknande jobb


27 november 2024

18 november 2024

18 november 2024