Customer Service till Säkerhetscenter, Extra, Natt/Kväll/Dag/Helg

Customer Service till Säkerhetscenter, Extra, Natt/Kväll/Dag/Helg

Arbetsbeskrivning

”FOR THOSE WHO MAKE A DIFFERENCE” är en mening som är återkommande i vår verksamhet såväl nationellt som internationellt. STANLEY Securitýs Säkerhetscenter är Europas mest klassificerade säkerhetscenter vilket innebär att vi ständigt arbetar efter högt uppsatta krav och mål. Hos oss får du vara med och leverera de bästa och senaste lösningarna inom säkerhet till viktiga kunder så som myndigheter, kommuner och större företag."



Vill du ha ett deltidsjobb där du gör stor skillnad samtidigt som du får nytta av både dina system-skills och sociala egenskaper? Vi på STANLEY Security söker nu dig som har rätt inställning och egenskaper för att ge den bästa servicen till våra kunder i utmanande och komplexa situationer. Är du en person med bra prioriteringsförmåga och en förmåga att hålla huvudet kallt i stressiga situationer? Då kan rollen hos oss på STANLEY Security vara ditt nästa extrajobb.

Vi söker dig som är på jakt efter ett långsiktigt deltidsjobb, och vill arbeta 1-2 dagar/v. Vårt säkerhetscenter är bemannat 24 h om dygnet 365 dagar om året, varav det är viktigt att du kan arbeta alla typer av pass, Natt/Kväll/Dag/Helg.

Som Monitoring Service Specialist på vårt säkerhetscenter levererar du kvalitativ service till våra kunder, samtidigt som du ser till att säkerheten aldrig äventyras. Du kommer att ta emot inkommande ärenden gällande larm och felanmälningar, och agera direkt på dessa genom att snabbt analysera situationen och sedan ge rekommendationer och stöd enligt föreskrivna mallar och instruktioner.

När du börjar hos oss så kommer vi att ge dig en gedigen introduktion så även om din tekniska kompetens inte är skyhög kommer vi att utbilda och coacha dig för att du på bästa sätt ska känna dig trygg i din roll.

Vi erbjuder


• Du blir en del av Sveriges mest avancerade larmcentraler, där du får vara med och göra skillnad och bidra i vårt arbete att göra världen till en tryggare plats.
• Ett långsiktigt och meriterande extrajobb, samtidigt som du får värdefull erfarenhet av att arbeta med kundservice i en säkerhetsklassad miljö.
• Utveckling och närvarande chefer - Vi lägger stor vikt vid att våra medarbetare utvecklas i sina roller. Du kommer därför att ha en dedikerad team leader som följer upp ditt arbete. Vi värnar även om interna karriärmöjligheter. För rätt person finns därför möjlighet att på sikt utvecklas med oss.
• En positiv kultur – Du bli en del av vårt moderna säkerhetscenter på Kungsholmen, som kännetecknas av passion och hängivenhet för säkerhet, kvalité och kundnytta. Men som även fokuserar mycket på att ha kul tillsammans på jobbet. Hos oss är engagemanget högt och fika och walk and talks viktiga inslag!

Vi söker dig som


• Är studerande och har minst 1,5 år kvar av dina studier, alt. har en annan huvudsaklig sysselsättning och söker ett långsiktigt extrajobb.
• Har tidigare erfarenhet av service.
• Har goda datorkunskaper och har lätt för att lära dig nya system.
• Kan arbeta 1-2 dagar i veckan och är flexibel med att hoppa in på alla typer av pass (natt, kväll, dag, helg) samt kan hoppa in med kort varsel.
• Har goda kunskaper i svenska och engelska såväl i tal som i skrift. 

Det är meriterande om du har erfarenhet av


• Liknande roller där du har arbetat med telefon som arbetsverktyg och spenderat långa stunder framför flertalet bildskärmar.
• Att hantera stress, antingen från arbete el. studier, och trivs med att arbeta i en aktiv roll.

Vi tror att du


• Älskar att ta ansvar!
• Trivs med att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att byta fokus.
• Är noggrann med en god förmåga att på ett effektivt sätt tolka och följa regler och instruktioner.
• Upplevs som trygg i din kommunikation och har en förmåga att sorterar ut viktig information till våra kunder.
• Trivs med att lösa problem och har en förmåga att förenkla det svåra.

Omfattning: 10%-20% (1-2 dagar/v). Natt/Kväll/Dag/Helg. Under intro 1-2 mån, krävs det att du arbetar 3-5 d/v. 



• En förutsättning för att bli anställd hos oss krävs det ett svenskt medborgarskap samt ett godkännande av Länsstyrelsen, som slutkandidat genomgår du även bakgrundskontroll. 


• Vi arbetar aktivt för en bra arbetsmiljö med jämställda förhållanden och vi ser gärna sökande med olika bakgrunder.


• Vi tar emot och hanterar ansökningar löpande, så skicka in din ansökan redan nu. Bifoga en kort motivering till varför du söker just denna roll. Tveka inte att höra av dig om du har frågor. Frågor besvaras av rekryterande chefer, hassan.chamsin@sbdinc.com, madelene.ohrstrom@sbdinc.com & Rek.specialist sara.andersson@sbdinc.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

Joel Svensson, Affärschef
010-458 8575
Ronny Sundkvist, Facklig företrädare SEF
010-458 85 65
Daniel Wilke, Produktionschef
+46 10 458 84 54
Johan Olsson, Regionchef
010-458 84 70
Jerry Svensson, Unionen
010-458 70 10
Henrik Thorén, Produktionschef
+46 10 458 86 15
Robert Hedwall, Facklig kontaktperson SEF
+46 10 458 84 12
Kristian Ottosson, Servicechef
+46 10 458 84 87
Anders Aourell, Facklig representant SEF
+46 10 458 83 35
Anders Aourell, Facklig representant SEF
010-4588335

Sammanfattning

  • Arbetsplats: STANLEY Security Sverige AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 januari 2022
  • Ansök senast: 20 februari 2022

Besöksadress

Box 12545
None

Postadress

Box 12545
Stockholm, 10229

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024