Customer Service - Tretorn, Helsingborg

Customer Service - Tretorn, Helsingborg

Arbetsbeskrivning

Customer Service - Tretorn, Helsingborg

Tretorn Sweden befinner sig i en förändringsresa med bl.a omställning av dess affärsmodell. Med ett starkt 2020 bakom sig, fortsätter nu satsningen framåt. Till detta tillkommer nya affärer och flöden som inverkar på befintlig struktur. Bolaget behöver nu förstärka sitt lag med ytterligare en medarbetare. Den vi söker ska vara prestigelös, driven, glad och utåtriktad lagspelare. Du bör ha ett brinnande intresse för människor, sport och tempo i vardagen.

Det primära ansvarsområdet är att vara proaktiv och stödjande för våra affärsenheter Sport och Outdoor inom sälj och däribland:
• kommunicera direkt med kunder/återförsäljare
• stödja säljteamet i alla försäljningsrelaterade aktiviteter
• orderregistrering i affärssystemet M3
• svara snabbt på kundförfrågningar
• hantera och lösa kundförfrågningar
• uppdatering av prislistor i affärssystemet
• uppdatera och tillhandahålla orderbekräftelse detaljer, inklusive pris och leveransinformation
• behärska både svenska och engelska i tal och skrift

Till denna tjänsten behöver du:
• Ha god kommunikativ förmåga
• Ha en passion för kundservice och en drivkraft att alltid sträva efter nöjda kunder.
• Behärska både svenska och engelska i tal och skrift
• Vara strukturerad och bra på att prioritera.
• Vara driven med kunden och teamet i fokus
• Ha förståelse för logiska flöden, ett plus om du har förståelse för hur ekonomiska resultat skapas.
• Besitta goda datorkunskaper i excel samt meriterande med kunskaper inom affärssystemet M3 och analysverktyget Power BI

Vi erbjuder:
Vi erbjuder dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett anrikt företag som Tretorn som dessutom är i ett expansivt skede med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Det är viktigt för oss att du är samstämmig med dessa värderingar och har dem som utgångspunkt i arbetet.
Tretorn är en kul och fartfylld arbetsplats i en spännande utvecklingsfas. Vårt team är ett litet gäng som jobbar tajt tillsammans, vi är snabbfotade och prestigelösa och tar tag i där det behövs, oavsett roll.

Anställningsvillkor:
Titel: Customer Service
Anställningstyp: Tillsvidare
Anställningsgrad: Heltid
Löneform: Fast
Placering: Helsingborg, Tretorn HK
Start: Snarast

I denna rekrytering samarbetar vi tillsammans med Retail Knowledge och ansvarig rekryterare är Stina Bjérnhof fd, Såsser Vi tar inte emot ansökningar via mail!
Retail Knowledge har rekryterat talanger till detaljhandeln sedan 2002.

Välkommen in med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Madelene Färm

Emma Miljeteig

Louise Morell

Jan-Inge Wiksten
0812099701
Madelene

Fredrik Weisten

Fredrik

Fredrik

Victoria

Gunilla Wånglin

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Retail Knowledge Sweden AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 januari 2021
  • Ansök senast: 3 februari 2021

Besöksadress

Nybrogatan 7
None

Postadress

Nybrogatan 7
Stockholm, 11434

Liknande jobb


26 november 2024