Customer service/Order till Mitsubishi Electric

Arbetsbeskrivning

Om kunden:

Mitsubishi Electric Scandinavia är ett helägt dotterbolag till Mitsubishi Corporation i Tokyo, Japan. Organisationen har idag 9 filialer i Europa. Kontoret i Sverige marknadsför och säljer bland annat klimatprodukter (värmepumpar, luftkonditionering mm) på deras marknad som är både Norden och Baltikum. Mitsubishi Electric kännetecknas av modern design, hög kvalitet, lång livslängd och överlägsen driftsekonomi. Mitsubishi Electric är idag marknadsledande i många delar av världen och är nu i en stark tillväxtfas i Sverige och Norden.

Beskrivning av tjänsten:

Som medarbetare på Customer Service/Order kommer du arbeta nära Team Leader för att ge bästa tänkbara service till kunderna. Du kommer att vara en del av ett team på 4 personer.

I rollen har du ett eget ansvar där en stor del av det dagliga arbetet är att hantera order så att dessa kommer ut till kund. Du hanterar flera ärenden parallellt med både mail och telefon som dina viktigaste arbetsredskap. Vidare hanterar du även:

Orderläggning

Returer till lager

Kunduppläggning

Prisuppdatering

Leveransbevakning och logistikfrågor

Fakturering

Övriga förekommande administrativa arbetsuppgifter

Du kommer att ha många kontaktytor, såväl externt som internt, varav en hög servicenivå förväntas. Du kommer att arbeta i ett dynamiskt team där vi värderar öppenhet och glädje.

Krav:

Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter där god systemvana från SAP är meriterande. Som person är du prestigelös och ödmjuk samtidigt som du ställer krav och trivs när det är högt tempo. Du har eget driv, är flexibel och kan jobba både självständigt som i grupp. Du arbetar strukturerat och ser detaljer såväl som helheten och förstår hur allt hänger samman. Du är kommunikativ och har god förmåga att uttrycka dig både skriftligt och muntligt. Engelska behärskar du i såväl tal som skrift. Vi kommer lägga stor vikt vid
dina personliga egenskaper.

Tillträde, omfattning och anställning:

Start för tjänsten är omgående och heltid med fasta kontorstider, vi ser gärna att du är tillgänglig på kort varsel då intervjuer sker löpande.Detta är en rekrytering där anställning sker direkt via Mitsubishi Electric. Tjänsten är placerad i Sollentuna/Häggvik med bra kommunikationer från Stockholm och Uppsala.

Hur söker du?

Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Madelaine Roosmark på madelaine.roosmark@hero.se

We are heart working”

Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Hero Stockholm
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 18 januari 2019

Besöksadress

Holländargatan 22, Stockholm
None

Postadress

Holländargatan 22
Stockholm, 11359

Liknande jobb


Product planner

Product planner

26 november 2024

26 november 2024