OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifterna består i huvudsak av att: 1.Besvara inkommande samtal från svenska kunder, ta emot beställningar och besvara eventuella frågor.2.Agera som en länk mellan kunder och personal.3.Skapa och utfärda kontaktspårning.4.Hantera förfrågningar via e-post.5.Översätta engelska-svenska och svenska-engelska vid behov.6.Administrativt arbete resulterat av kundsamtal.7.Underlätta för medarbetare på andra avdelningar vid behov.Tidigare erfarenhet av arbete i en Call Center miljö, med telemarketing, kundtjänst eller support är ett absolut krav.Du måste vara mycket serviceinriktad och kunna hantera kunder på ett professionellt sätt.Arbetet kräver goda kunskaper i engelska och svenska i både tal och skrift samt PC vana (Microsoft Office).Intervjuer sker per telefon.Obs!Viktigt!Bifoga ett CV och en personlig presentation helt skrivet på engelska.Nämn också i din ansökan vilket datum du skulle kunna påbörja en eventuell anställning.