Customer Services Manager

Arbetsbeskrivning

Altro Nordic AB är ett försäljnings- och distributionsbolag inom koncernen Altro Group plc, England.Koncernens huvudsakliga verksamhet är tillverkning och försäljning av "stegsäkra golv" för industriell och offentlig miljö.Koncernen är verksam i ett 60-tal länder runt om i världen, där Altro Nordic AB har sin verksamhet i Norden och Östeuropa.Huvudkontoret finns i Malmö.Koncernen omsätter totalt 1,1 miljarder och har ca 550 anställda.Altro Nordic AB har 28 anställda och en omsättning på 100 milj kronor.Mer information om oss finner du på www.altro.se. Befattningen: I rollen som Customer Services Manager kommer du att ansvara för avdelningarna customer care center och lager samt ingå i organisationens ledningsgrupp.Du kommer att ha budget- samt personalansvar och rapporterar till företagets Business Manager Continenatal Europe i England.I din nya roll förväntas du utveckla, leda och följa upp verksamheten. Kvalifikationer: Du är en person med goda ledaregenskaper.Du är lyhörd, engagerad och energisk samt brinner för att arbeta med personal.Du är affärsmässig och kundfokuserad med förhandlingsvana på internationell nivå.Självklart har du erfarenhet av logistikplanering.Du har utmärkta kunskaper i engelska.Andra språk är meriterande. I denna rekrytering samarbetar Altro Nordic AB med Proffice i Malmö.Vi behöver din ansökan snarast dock senast den 19/6.Välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

Liknande jobb


20 augusti 2010

Säkerhetsarkitekt

21 augusti 2010

Specialist Applikationssäkerhet

21 augusti 2010

23 augusti 2010