OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Fakta om Jeeves Information Systems Europas snabbast växande leverantör av affärssystem*, Jeeves Information Systems AB utvecklar affärssystem för företag inom tillverkning, handel, service- och tjänstesektorerna.Företaget är fokuserat på produktutveckling medan försäljning sker genom dotterbolag, partners och återförsäljare.Koncernen samarbetar med bortåt 70 partners globalt och i Sverige finns partners representerade på ett tjugotal orter.Företagets huvudprodukter är Jeeves Universal och Garp, som sammantaget finns installerade på mer än 3 900 företag.Den nuvarande verksamheten startade 1992 och sedan 1999 är företaget noterat på Stockholmsbörsen.www.jeeves.se * Enligt Gartner, augusti 2006 Customer Services Manager Tjänsten som Manager för Customer Services innebär ansvar för samt vidareutveckling av partnerstöd, tjänster och processer för support för Garps kunder, Jeeves Selected partners samt för Jeeves koncernens receptions- och växelfunktioner i Borås.Customer Services består för närvarande av 7 personer inom kundoch partnersupport samt två växelreceptionister, alla stationerade i Borås.Arbetet innebär att vidareutveckla tjänstekoncept och process.Ansvar Leda och fördela arbetet för Customer Services i Borås Initiera och driva projekt inom Customer Services och i samarbete med andra delar av organisationen.Processutveckling och förbättring Säkerhetsställa uppdaterad dokumentation Avgöra debiteringsbeslut Godkänna utförda tjänster för debitering Prioritering av utredningsärenden Måluppföljning (inklusive definition och uppföljning av KPIer i samarbete med Services Management Team) av verksamhetsplan/budget Personalansvar inklusive utvecklings- och lönesamtal Helpdesk / ärendehanteringssystem Samordning med Test&Dispatch för enklare testning Budgetansvar Aktivt arbeta för ett effektivt samarbete med Jeeves Partner Assistance i Stockholm Kvalifikationer, erfarenheter samt personliga egenskaper: Minst 3 års arbetslivserfarenhet Goda ledaregenskaper Driven, strukturerad, flexibel och service minded Kompetens att identifiera och prioritera affärsnytta i det dagliga och långsiktiga arbetet Van vid att hålla presentationer God samarbets- och kommunikationsförmåga Delegerat Ansvar Områdesbevakning/kunskapsutveckling inom ansvarsområdet.Organisatorisk placering Customer Service Manager rapporterar till Services Director samt till VD Microcraft.Ev.Tel.
Kontaktpersoner på detta företaget
Max Gabrielsson
0704 80 18 74
Marina Åkerman
Angelica Louropoulos
070-480 18 68
Nathalie Bishop
+46765200127
Ann Fredriksson
08-58709900
Hanna Olin
0709839611