Customer Specialist sökes till ledande energibolag

Customer Specialist sökes till ledande energibolag

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Tycker du om att hjälpa andra och göra det med kvalité? Vi söker nu dig med stort engagemang för just kundnöjdhet och kvalitét.

Som Customer Specialist kvalitetssäkrar du försäljningen gentemot alla företagets kunder i hela Sverige. I det innebär även att hantera klagomål och vara behjälplig mot kunder. Du kommer tillsammans med ditt team arbeta proaktivt med att säkerhetsställa en bra försäljningsprocess och på så vis bidrar du till ökad kvalitét i hela värdekedjan.

Du kommer ta dig ann utmanande kundsamtal, och utvecklas i din kommunikation samt skapa goda relationer med kunder. I din roll ingår även administrativa arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna varierar utifrån kundnöjdhet i företagets olika försäljningskanaler.

Du kommer bli en viktig del i en stor och växande organisation som hela tiden strävar efter möjlighet till utveckling för sina anställda. Du kommer arbeta i ett engagerat och välkomnande team som alla hjälps åt med att hålla företagets kunder så nöjda som möjligt.

Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag. Vår kund har sitt huvudkontor i Solna, vid Westfield Mall of Scandinavia, där tjänsten är placerad. Arbetet kan utföras hemifrån några dagar i veckan. Du kommer till en början vara anställd som konsult av oss på 2Complete.

Om företaget
Vår kund är ett ledande europeiskt energiföretag med verksamhet i över 40 länder. De arbetar för att involvera deras kunder och samhället i omställningen för en renare värld, genom att finna lösningar och resurseffektivisera energiförbrukning. Det är en platt organisation, där du med drivet och ambitionen har alla möjligheter att utvecklas.

Mer information om vår kund kommer att ges vi personlig kontakt med 2Complete.

Din profil
Du som söker har genomförd gymnasieutbildning samt erfarenhet av arbete i Excel. Du har goda språkfärdigheter i svenska och engelska, tal som skrift. Vidare ser vi gärna att du tidigare arbetat med kunder, hjälpt och kommunicerat med kunder i arbetet.

För att trivas i rollen har du tålamod samt är flexibel och lösningsorienterad i dina samtal med kund. Du kan arbeta självständigt, samt tycker om att arbeta i team tillsammans med andra.

Vi ser gärna att du kan börja i juni månad. Senast start för rollen är i augusti.

Varmt välkommen in med din ansökan redan idag, då urval sker löpande.
Har du några frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Matilda Dahlin på matilda.dahlin@2complete.se alternativt på 076-869 30 58.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.

Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 13 maj 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024