OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Letar du efter ditt första riktiga heltidsjobb efter gymnasiet? Vill du ha en trygg anställning med en fast månadslön? Vi söker dig som har ambitioner, som vill arbeta med ett engagerat glädjefullt team i kundservice. Är det dig vi söker?
Vi erbjuder dig en roll som Customer Specialist till ett stort företag där medarbetarna är i fokus och där du kommer utvecklas och växa i din karriär. Du kommer arbeta i ett glatt och engagerat team med en närvarande teamleder, samt ha en stöttande konsultchef som följer dig. Du får en månadslön på 22 000 SEK samt möjlighet till bonusar.
Som Customer Specialist kvalitetssäkrar du säljarnas samtal gentemot alla företagets kunder i hela Sverige. Du bidrar till ökad kvalitét i hela värdekedjan. Du kommer ta emot kundsamtal, och utvecklas i din kommunikation samt skapa goda relationer med kunder. I din roll ingår även administrativa arbetsuppgifter. Arbetsuppgifterna varierar utifrån kundnöjdhet i företagets olika försäljningskanaler.
Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag. Vår kund har sitt huvudkontor i Solna, vid Westfield Mall of Scandinavia, där tjänsten är placerad. Arbetet kan utföras hemifrån några dagar i veckan.
Om företaget
Vår kund är ett ledande europeiskt energiföretag med verksamhet i över 40 länder. De arbetar för att involvera deras kunder och samhället i omställningen för en renare värld, genom att finna lösningar och resurseffektivisera energiförbrukning. Det är en platt organisation, där du med drivet och ambitionen har alla möjligheter att utvecklas.
Mer information om vår kund kommer att ges vi personlig kontakt med 2Complete.
Din profil
Du som söker har genomförd gymnasieutbildning. Meriterande om du har erfarenhet av arbete i Excel. Du har goda språkfärdigheter i svenska och engelska, tal som skrift. Har du arbetat med kunder tidigare är det ett plus. Du kanske har arbetat extra på en mataffär, på ett café eller på en restaurang. Vi tror att du som söker tycker om att prata i telefon.
För att trivas i rollen har du tålamod samt är flexibel och lösningsorienterad i dina samtal med kund. Du kan arbeta självständigt, samt tycker om att arbeta i team tillsammans med andra. Vi söker dig som har ett driv och en positiv inställning till nya arbetsuppgifter.
Vi ser gärna att du kan börja i juni månad. Senast start för rollen är i augusti.
Varmt välkommen in med din ansökan redan idag, då urval sker löpande.
Har du några frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare Matilda Dahlin på matilda.dahlin@2complete.se alternativt på 076-869 30 58.
Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv.
Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maria Carlson
Joel Claeson
Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström
Caroline Lüning
Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson