OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer Success
Uppdraget på Customer Success på Påmind är att på alla sätt bidra till att våra kunder får en positiv och framgångsrik upplevelse av våra tjänster. Vi tar ansvar för våra kunders totala upplevelse i allt från att våra tjänster ska vara lätta att förstå och använda, till att de förenklar vardagen och är värdeskapande. Vi vill att alla Påminds kunder ska få en positiv och härlig upplevelse i alla kanaler och kontakter.
Rollen
Vi söker en social, positiv, driven och ansvarstagande person som älskar att hjälpa konsumenter i deras vardagsekonomi. På Customer Success har du en central roll I Påminds verksamhet och är drivande i att hjälpa våra kunder till bättre villkor och besparingar.
Rollen innebär:
uppsökande och inkommande kontakt med våra kunder över telefon, mail och genom Påmind-appen
göra behovsanalyser, pedagogiskt utbilda och rådge våra kunder över telefon för att se till att varje kund hittar rätt typ av avtal och det bästa erbjudandet
För att vara framgångsrik och ha kul i rollen behöver du:
gilla och ha vana av att prata med konsumenter över telefon på ett förtroendefullt sätt och har lätt för att förstå behov samt komma med lösningar
vara intresserad av hur produkter och tjänster (el, mobil, bredband, försäkring, etc) fungerar, samt jämföra deras för- och nackdelar för att effektivt och kvalitetsmässigt kunna rådge kunder
drivas av att hjälpa andra, och vara del av ett team
sannolikt en bakgrund från att jobba med kundtjänst eller försäljning över telefon (1-3 år), eller annan motsvarande kundkontakt
Rollen är på heltid och utgår från kontoret i Stockholm. Man har en kombination av fast och prestationsbaserad ersättning.
Inom Customer Success kommer du få alla verktyg för att utvecklas inom både service och sälj. Du kommer ingå i ett energiskt, glädjefullt och innovativt team som är oerhört drivna för att göra det bästa för kunderna. Vi har roligt, samarbetar och förbättrar våra tjänster och vår kundupplevelse varje dag!
Rekryteringsprocessen hanteras av Kraftsam Rekrytering & Bemanning och Elite hotels önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Kraftsam.
Du söker med CV och personligt brev där du beskriver varför just du passar för tjänsten. För frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på Amir@kraftsam.se