Customer Success

Customer Success

Arbetsbeskrivning

Adfenix är ett snabbväxande globalt tech start som revolutionerar fastighetsbranschen för husägare och mäklare, genom att erbjuda en ledande plattform inom social marketingautomation. Med ett starkt team och den senaste tekniken har vi en snabb tillväxt på. Vi är för närvarande 70+ personer från mer än 21 olika länder, baserade över hela världen.

Under de senaste 5 åren har Adfenix etablerat en stark marknadsnärvaro i Norden, Storbritannien, Irland, USA och Australien. I nästa kapitel kommer vi att gå in på nya marknader globalt samt säkra en strategisk position på befintliga marknader. Vi är ett glatt gäng som leds av våra värderingar PASSION, CARE, SMARTNESS och IMPACT. Nu söker vi dig som vill jobba i en global miljö där man har det tekniska försprånget. Vi söker nu den första Account Executive rollen i Norden. Så är du redo att ta nästa steg och tillsammans med ett framåtlutat team jobba i en startup-kultur så tveka inte att inkomma med din ansökan! 

Positionen

Som Customer Success Manager kommer du att ansvara för att driva bibehållandet och tillväxten av Adfenix-kunder i Norden. Utöver detta kommer du att arbeta med andra medlemmar i det kommersiella teamet för att öka våra kunders införande av Adfenix produkter. I rollen ingår resor inom Norden och ibland till vårt Kontor i London för att samarbeta med Customer Success teamet där.

Om du letar efter en mycket meningsfull, svår och karaktärs byggande utmaning kan du bara vara den hjälte vi behöver!

Ansvar - vad du ska göra

Du kommer att arbeta med våra största kunders viktigaste intresse för att:

Ge dem en exceptionell upplevelse av lanseringen av Adfenix produkter inom sina organisationer
Få till en så bra onboarding process för Adfenix produkter för att bidra till deras affärsframgång
 Skapa och genomföra specialprojekt för att främja starkare partnerskap som visar framgång
Vi förväntar oss att du ökar befintliga kundintäkter


Ditt primära uppdrag är att vårda och växa befintliga kundkonton. Detta inkluderar också ett aktivt samarbete tillsammans med resten av teamet för ett framgångrikt samarbete mot huvudkontoren inom fastighetsfranchiser i regionen:

Öka sina marknadsandelar och se till att Adfenix är en avgörande faktor för kundernas framgång
Ge nya kunder en exceptionell onboardingupplevelse genom att följa och förbättra vår redan stridstestade process i världsklass
Arbeta med vårt marknadsföringsteam för att säkerställa att användare på dina kontor växer och att de är utbildade till den nivå av professionalism som de förväntar sig och förtjänar


Krav - vad vi vill se i dig

Flytande i professionell engelska och svenska
Du har 5+ års påvisbar framgång med att skapa och genomföra planer för företagskunder.
 Erfarenhet av att hantera och växa en kundbas
 Erfarenhet av (SaaS) tekniska staplar inklusive till exempel Salesforce, Gainsight etc.
 Ett metodiskt tillvägagångssätt för att hantera problem hos kunder.
Att vara lugn och metodisk, även under press
En stark lagspelare, men med en förmåga att starta sig själv och initiera sig själv
En person som drivs och trivs i en startupmiljö där tempot är högt och gemenskapen stark!


Vårt erbjudande till dig

·                 Genom att gå med i det snabbväxande teamet på Adfenix belönas du med spännande dagar och en hög grad av frihet och utrymme för tillväxt, både professionellt och personligt

En spännande roll med möjlighet att vara en stor bidragsgivare till Adfenix framgång
En möjlighet att bidra med nya tankar, idéer och processer i den globala fastighetsbranschen
Deltagande i ett mångsidigt och globalt team av människor som alla driver mot framgång
 Du kommer att stödjas av ambitiösa högpresterande individer som syftar till att tänja på gränserna i nya riktningar
Konkurrenskraftig marknadsrelaterad ersättning, inklusive pension och privat sjukförsäkring.
Sist men långt ifrån minst har du möjlighet att gå med i vårt mycket attraktiva optionsprogram.


Plats

Stockholm eller Göteborg

I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsult Cecilia Lallerman. Önskas ytterligareinformation kring tjänsten är du välkommen att kontakta Cecilia på tel: 076-0001809 eller via mail: cecilia.lallerman@salesonly.se . Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. I den här rekryteringsprocessen samarbetar Adfenix med rekryteringskonsult Cecilia Lallerman på SalesOnly.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SalesOnly Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 23 januari 2022
  • Ansök senast: 22 mars 2022

Besöksadress

Traktorvägen 6B 226 60 Lund
None

Postadress

SVEAVÄGEN 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


20 december 2024

19 december 2024