Customer Success Advisor till Telenor i Karlskrona

Customer Success Advisor till Telenor i Karlskrona

Arbetsbeskrivning

Telenor i Karlskrona behöver just nu förstärka sitt team med en relationsskapande och proaktiv Customer Success Advisor. En stor fördel med det här jobbet är att det är kreativt och utmanande och att dagligen möta olika typer av människor. Ta chansen att bli en del av ett välkänt, stort och expansivt företag samtidigt som du nyttjar fördelarna med att vara anställd hos Manpower!

Det här är ett konsultuppdrag som varar tillsvidare. Du kommer att vara anställd av Manpower men arbeta hos Telenor. Tjänsten är på heltid och dina arbetstider kommer att vara kontorstid.



Att jobba som Customer Success Advisor

I rollen som Customer Success Advisor kommer du att arbeta i ett team som dagligen möter Telenors företagskunder över telefon, digitala kanaler eller fysiskt. Din roll blir att utveckla starka relationer med Telenors kunder, skapa en hög förståelse för kundens verksamhet och leverera en kundupplevelse i världsklass.



En viktig uppgift är att arbeta proaktivt där du identifierar potential och erbjuder tjänster som adderar starkt mervärde för kunden. En nyckel för att lyckas är din förmåga att definiera och hantera kundens problem, där du antingen åtgärdar den direkt eller effektivt adresserar den inom organisationen. Du kommer erbjudas goda utvecklingsmöjligheter, och du förväntas också att aktivt söka information i syfte att utöka ditt kompetensområde och förbättra uppdragets förutsättningar.



Vem söker vi?

Till rollen som Customer Success Advisor söker vi framför allt dig som är en kommunikativ och resultatinriktad person som drivs av att få ta egna initiativ och att få jobba med människor. För att trivas i rollen behöver du ha ett genuint intresse för service, att utveckla långsiktiga kundrelationer och en förmåga att hantera komplexa situationer i ett högt tempo. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har erfarenhet av försäljning och serviceuppdrag inom business to business. Din inställning är att laget går före jaget och att vi är bättre tillsammans.



I övrigt söker vi dig som:

* har goda kunskaper i både svenska och engelska

* har en gymnasieexamen.

* har haft yrken med mycket kundkontakt.



Rollen som konsult

Rent formellt bygger en anställning hos oss på samma lagar och regler som på den övriga arbetsmarknaden. Vi har kollektivavtal, med allt vad det innebär vad gäller försäkringar, tjänstepension och fackliga relationer. Det som skiljer sig är att du blir anställd hos oss, men arbetar på olika uppdrag hos våra kunder. Du får chansen att arbeta i olika branscher, med olika arbetsuppgifter och med olika människor. Som konsult erbjuds du även friskvårdsbidrag samt utöver det får alla Manpowers anställda fri tillgång till över 4500 interaktiva utbildningar via vår e-learningportal PowerYOU.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.



Ansök redan idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Manpower men arbeta uppdragsbaserat hos Telenor. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Maria Eriksson på telefonnummer: 0455-302776 eller via e-post: maria.eriksson@manpower.se. Vi arbetar med löpande urval och kommer att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt kandidat, ansök därför så snart som möjligt.



Vi ser fram emot att höra från dig!



Om Manpower

Manpower är Sveriges ledande rekryterings- och bemanningsföretag med tiotusentals attraktiva arbetsgivare över hela landet som våra kunder. Med vårt omfattande nätverk, lokalt såväl som globalt, kan vi erbjuda mängder av spännande lediga jobb som hjälper dig att bygga din karriär, både på kort och lång sikt. Hos oss kan du söka heltidsjobb eller extrajobb vid sidan av studierna.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Manpower
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2022
  • Ansök senast: 13 juli 2022

Liknande jobb


Customer Success Manager!

Customer Success Manager!

29 november 2024