OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Upsales är ett snabbväxande IT-bolag som hjälper företag att öka och effektivisera försäljningen med hjälp av digitala verktyg. Vi är nu i en tillväxtfas där vi ska ut på fler marknader och mot större kundgrupper. Under 2012 ökade vi omsättningen med 20%, 2013 med ca 35% och planen är att växa med 50% under 2014. Vi har även mycket på gång med vår produkt ? Upsales CRM ett webbaserat CRM-system för B2B. I höstas släppte vi en ny generation av mobilappar och kommer nu i mitten av 2014 med ett nytt supermodernt gränssnitt. Besök www.upsales.com och prova Upsales CRM.
Produkten används av fler än 500 bolag i över 10 länder. Vi är ett svenskt bolag med ca 25 anställda, bestående av ett ungt team där snittåldern är runt 30 år. Vi sitter i toppmoderna lokaler mitt i city (Hötorget). Utöver det dagliga gör vi mycket aktiviteter tillsammans (kickoff Åre, konferens Las Vegas, events, afterwork mm). Personerna som jobbar hos oss är ödmjuka, kan ta tag i saker utan prestige, gillar webb/IT, är framåt och öppna, har ett eget driv och tycker om när det händer saker och att skapar resultat.
JOB DESCRIPTION
Gillar du kundkontakt och att hjälpa kunder med IT- samt tekniska frågor. Som Customer Success Agent på Upsales Nordic har du ansvar för att sköta löpande kontakt med våra kunder. Du kommer att assistera våra befintliga kunder och vara behjälplig med frågor som dyker upp vid arbete i Upsales CRM. Detta innebär att ditt viktigaste mål är att säkerställa att våra kunder snabbt får den hjälp de behöver samt att du hjälper våra kunder att öka användningen och nyttan av Upsales CRM. I dina arbetsuppgifter ingår även att utbilda våra kunder om hur de på bästa sätt använder systemet. Du kommer även ansvara för att göra nyhetsutskick och hålla våra kunder uppdaterade om vad som händer hos oss.
Dina arbetsuppgifter kommer även att bestå av att:
-Delta vid implementering av Upsales CRM för nya kunder
-Assistera kunderna vid anpassningar och konfigurering av Upsales CRM
-Löpande utveckla intern dokumentation, manualer samt utbildningsmaterial
-Importera information till kunders system
-Löpande följa upp ärenden och sköta kontakt med kund (återkoppling och återrapportering i ärendehanteringssystem)
Vi söker:
Vi tror att du har några års erfarenhet med ett stort intresse för IT och teknik. För att passa in i vårt Customer Success-team är det viktigt att du självständigt tar tag i saker som dyker upp. Som person är du serviceinriktad, pedagogisk, handlingskraftig och har ett naturligt driv. Du tar till dig våra kunders problem och ser det som en utmaning att bistå våra kunder snabbt, effektivt och på bästa sätt. Ett lösningsfokuserat förhållningssätt och ett stort engagemang för alla typer av problem är en självklarhet för dig. Erfarenhet från teknisk support eller liknande arbete är meriterande. Troligtvis har du någon form av utbildning inom IT eller teknik. Tjänsten förutsätter goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och i skrift.
Vi Erbjuder:
Du kommer till ett expanderande bolag. Vi erbjuder en efterfrågad och etablerad produkt, samt är verksamma i en bransch med stor tillväxt (molntjänster). Du erbjuds en konkurrenskraftig lön och framöver delaktighet i förmånspaket. Just nu har vi goda karriärmöjligheter i organisationen. Vi sitter i toppmoderna lokaler på Sveavägen mitt i centrala Stockholm.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Otto Wetterström
08-12030512
Otto Wetterström
08-12030512