Customer Success Agent

Customer Success Agent

Arbetsbeskrivning

Älskar du att hjälpa människor och är du en mästare inom kommunikation? Är struktur och ordning dina ledord i livet? Då hoppas jag att du dessutom vill vara en del av Telavox, ett riktigt roligt och entreprenörsdrivet mjukvarubolag i tech-världen!

Om jobbet

Som Customer Success Agent (CSA) kommer du primärt att ansvara för onboarding av våra SME kunder. Genom att stötta och guida dem genom vår leveransprocess så säkerställer du att kunden får ut största möjliga värde som Telavox-kund.



Utöver onboarding så kommer du även ha ett stort fokus på att säkerställa att våra kunder har rätt avtalsvillkor samt att de har alla tjänster som de behöver för att kommunicera effektivt med sina kunder.

Rollen är ny på Telavox, vilket innebär att du kommer ha stor möjlighet att påverka arbetssätt, utveckling av nya verktyg och rollens ansvarsområden.

Du kommer bl.a. arbeta med:

- Att implementera den lösning som våra kunder har köpt
- Säkerställa att kundens behov identifieras och blir tillgodosedda under vår leveransprocess
- Utbilda kunder i hur vår tjänst fungerar och hur kunden får ut största möjliga värde från vår tjänst
- Omförhandla befintliga kunders avtal och säkerställa att de har schyssta kommersiella villkor
- Agera på triggers och kontakta kunder proaktivt för att skapa förutsättningar för dem att till fullo utnyttja kraften i vår tjänst
- Att utveckla rutiner och kravställa på utveckling av våra digitala verktyg


Om dig

För att trivas och vara framgångsrik i rollen som Customer Success Agent så tror vi att du har störst nytta av din starka vilja att ständigt utvecklas och det faktum att du älskar att testa på och lära dig ny teknik och nya system.

Vi tror att en teknisk bakgrund från utbildning eller arbete, och/eller ett starkt tekniskt intresse är något som är viktigt att ha med sig in i rollen. Tidigare arbete i en administrativ roll med flera större arbetsuppgifter och erfarenhet av arbete med CRM-system är också ett plus.



Vi tycker det är toppen om du också:

- Är strukturerad och vass på att prioritera då det skapar förutsättningar för att vara proaktiv i arbetet
- Alltid ger ett gott bemötande och bäst service
- Är en skön kollega som gärna hjälper andra och vill ha kul på jobbet
- Har arbetat med någon typ av försäljning
- Gillar att snacka i telefon och hantera ett tangentbord, både när det gäller svenska och engelska


Genom ditt naturliga sätt att agera och kommunicera så skapar du ett starkt förtroende, trygghet och entusiasm hos våra kunder. Du är nyfiken på dina kunder och deras behov, vilket gör att du är bra på utveckla dialogen och där identifiera kundnytta och underliggande behov. Vilket leder till att du tillför värde för våra kunder! 🤩

Telavox is the place to be!

Sedan Telavox resa började 2002 har vi stärkt vår position som den främsta framåttänkande kommunikationsplattformen för företag! Till skillnad från våra konkurrenter äger vi vår plattform och utvecklar allting själva. Det är vi väldigt stolta över! Vi erbjuder telefoni, växeltjänster, chatt, möten och kontaktcenter i en enda enkel plattform.

Idag är vi ett snabbväxande och lönsamt företag med över 600 miljoner kronor i omsättning och 280 Telavoxare i fem länder! Förutom att vara en del av ett entreprenörsdrivet och framåttänkande teknikföretag, kan vi erbjuda dig ett generöst total rewards-paket, legendariska kick-offer, en varmhjärtad kultur, kompetensutveckling och en riktigt rolig arbetsplats! Vi kommer även lära dig allt du behöver veta om value based selling och UCaaS! 😊

Hos oss är alla välkomna, och våra olikheter behövs för att kunna fortsätta utveckla vår produkt, våra kunder och vår organisation! Läs mer om vår kultur, våra medarbetare och business i vår Culture Book (https://docs.google.com/presentation/d/e/2PACX-1vQN1wDpp_YGRwXww6S7tEYfb8KO2AGyjJk51uA6g7IX_Nv4gtaHH2ci2SPizYx-CWt3f6noEJls_n2M/pub?start=false&loop=false&delayms=3000&slide=id.g63cf6a08cf_1_0).

Är du intresserad av att bli en del av Telavox? Ansök nu direkt!

Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt. Om det finns några frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Robert Jonasson på robert.jonasson@telavox.com

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 september 2021
  • Ansök senast: 10 oktober 2021

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


22 november 2024