Customer Success Agent

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Happy Boss- ”keep it simple”

Happy Boss har blivit tilldelade flertalet utmärkelser sedan starten för 10 år sen, Vi har tex blivit DI Gasell 3 gånger samt nominerade till Ernst and young Entrepeneur of the Year.

Happy boss hjälper företag att hitta de bästa lösningarna inom IT, Telefoni, Print samt Facilitylösningar som Lokalvård, Kaffe, Växter och Rekrytering och Bemanning.

Happy Boss affärsidé är att samla ovan affärsområden till ETT AVTAL, EN FAKTURA OCH ETT SERVICENUMMER

Happy Boss har även lagt en ny treårsplan och i den ligger målet att nå 300 miljoner i omsättning och för att nå detta behöver vi ha rätt medarbetare med rätt attityd och inställning.

Vi på Happy Boss har lång erfarenhet av att hjälpa företag att effektivisera sina kontorslösningar och vi vet vad som verkligen krävs för att kunden ska bli nöjd. Vi är experter på relationsbyggande som vi vet är det allra viktigaste när det gäller att tillgodose våra kunders behov.

Happy Boss är ett företag som gillar att jobba tillsammans och dessutom gör mycket roliga aktiviteter ihop. Vi har skapat något vi kallar Living Happy Boss som innebär att vi har roligt under arbetsdagarna, men även utanför arbetstid. Varje medarbetare är unik och vi försöker se till att alla trivs och utvecklas. Exempel på aktiviteter vi gör ihop är resor, seglingar, fotboll, öl- och champagneprovningar och golftävlingar.



Om dig

För att lyckas i rollen som Customer Success Agent är du en driven, utåtriktad och social person med kunden i fokus. Vi söker dig som är en problemlösare och gillar att jobba i högt tempo. Du gillar att jobba i en snabbrörlig organisation och känner dig trygg i din roll. Du är noggrann och tar eget ansvar. Utöver det trivs du med att jobba mot mål och ser inga problem att jobba över för att uppnå dem. Du trivs i att jobba i team och lär dig gärna av andra. Som person har du lätt att skapa relationer och förtroende både hos kund och kollegor.

Om rollen

Du kommer att sätta dig in alla våra tjänster och produkter som vi har på Happy Boss och vad vi kan erbjuda våra kunder. Du ansvarar för att erbjuda bästa möjliga service till dina utvalda kunder. I arbetet ingår hela kundresan att hantera beställningar, lösa problem och ärenden samt svara på frågor och guida dina samarbetspartners. Utöver det så kommer du även jobba med merförsäljning mot dessa kunder. Du kommer jobba proaktivt mot kunderna och ditt yttersta jobb är att se till att kunden är nöjd.

Arbetsuppgifter

I rollen som Customer Success Agent kommer du att jobba med ett fåtal av våra större kunder som tex DHL, Wipro och Norrsken Foundation. Du kommer att vara deras kontaktperson för våra kunder och ha hand om det löpande kring affärerna och jobba med merförsäljning mot dessa utpekade kunder. Du kommer jobba tätt med en av våra storkundssäljare som är avtalsansvarig och ytterst ansvarig för kunden.

Erfarenhet

- Minst 2 år inom B2B försäljning
- Professionella kunskaper i svenska och engelska


Vad Happy Boss erbjuder dig

- Möjlighet att få arbeta självständigt och snabbt ta ansvar, men samtidigt ha god tillgång till stöd och kompetensutveckling
- Engagerade, roliga och kompetenta medarbetare
- Friskvårdsbidrag
- Entreprenöriell och rolig miljö


Övrigt:

Start: Omgående

Plats: Solna Business Park

Vi kommer i denna process att träffa kandidater löpande, och tycker du att ovan låter som något för dig ser vi gärna att vi får din ansökan omgående.

Ansökan eller frågor kring rollen eller processen kan riktas till rekrytering@happyboss.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Happy Boss
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 september 2021
  • Ansök senast: 10 mars 2022

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024