Customer success agent

Customer success agent

Arbetsbeskrivning

VI ÄR YOBBER
Vi är ett bolag som har utvecklat ett digitalt rekryteringsverktyg som vi är ruskigt stolta över! Vårt rekryteringsverktyg hjälper kandidater att visa vilka de är via video istället för i ett tråkigt personligt brev som ofta är fullt med floskler och halvsanningar. Vi säljer alltså vårt rekryteringsverktyg Yobber till företag och arbetsgivare som använder det i sina rekryteringsprocesser.

Yobber växer och behöver utöka med ytterligare en kollega till Customer success avdelningen!


VEM ÄR DU?
Du älskar att sälja, prata och bygga relationer med kunder. Du bör vara organiserad, strukturerad och att kunna se på saker och ting med ett helikopterperspektiv för att kunna prioritera vad som ska göras här och nu med vilken kund eller projekt. Att ha många bollar i luften är en klyscha men i den här tjänsten behöver du kunna ha flera processer igång samtidigt (t.ex. försäljning, support, onboardings o.s.v.).

Har du arbetat med försäljning, teknisk support eller kundservice är det meriterande. Du behöver ha mycket humor och en positiv inställning, vi skämtar mycket tillsammans och är ett härligt och framåt gäng.


DITT JOBB SOM CUSTOMER SUCCESS AGENT
Vi har vårt kontor i fantastiska lokaler på Smedjegatan 33 i Eskilstuna, som ett vardagsrum fast på jobbet!

Du kommer ansvara för merförsäljning till befintliga kunder och hjälpa nya kunder igång i vårt rekryteringsverktyg. Du kommer vara den våra kunder ringer till när de har frågor om verktyget. Vi är ett företag som växer och det är Customer Success jobb att se till att vi ser till att våra kunder växer med vårt verktyg och att de använder verktyget rätt för deras rekryteringar.

Du kommer att genomföra ditt jobb i vårt CRM-system samt arbeta i vårt egna rekryteringsverktyg. Vi arbetar mot uppsatta mål, både som individ och grupp men det är gruppresultatet som är det viktigaste.


WHAT'S IN IT FOR YOU?
Du kommer arbeta med ett härligt och prestigelöst gäng som lägger ned sitt hjärta och själ i det här bolaget. Vi hoppas du vill göra oss sällskap på den här resan!

Du får även:
- Löpande utbildningar inom försäljning och rekrytering/HR
- Utbildning inom Customer Success
- Gedigen onboarding som innefattar allt du behöver för att lyckas och trivas hos oss
- Roliga aktiviteter
- Måndag - fredag jobb, 8-17. Inga helger eller röda dagar!
- Vi förändrar en hel bransch tillsammans
- Och sist men inte minst… du får världens bästa kollegor!


OM REKRYTERINGEN
Du kommer att få bifoga ditt CV och personliga brev i din ansökan. Rekryteringen sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan till sista ansökningsdag!


Vi ser fram emot din ansökan!


Team Yobber

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Yobber AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 10 januari 2022
  • Ansök senast: 30 januari 2022

Postadress

Smedjegatan 33
Eskilstuna, 63220

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024