Customer Success Agent

Customer Success Agent

Arbetsbeskrivning

Påmind är ett spännande företag som erbjuder moderna avtalslösningar till sina kunder och befinner sig just nu i en expansionsfas. Missa därför inte chansen att få ingå i deras drivna Customer Success-team där du kommer ha en central roll i Påminds verksamhet genom att ge deras befintliga kunder den absolut bästa upplevelsen!

OM PÅMIND

Påmind är en avtalstjänst som riktar sig till privatpersoner, där alla återkommande hushållsavtal såsom exempelvis el, mobil, försäkringar och bredband samlas. På så sätt får Påminds kunder en överblick av sina avtal och kan därmed sänka sina månadskostnader eller bli erbjuden rabatter hos leverantörer, istället för att själv göra jobbet att byta leverantör.

DU ERBJUDS

- Snabbväxande bolag med stora möjligheter att på kort tid utvecklas med bolaget
- Stort kontor i centrala Stockholm
- Ett härligt team med drivna kollegor


OM ROLLEN

Som Customer Success Agent ligger din stora drivkraft i att hjälpa Påminds kunder till bättre villkor och besparingar och därmed är du en nyckelspelare i Påminds verksamt. Primärt kommer dina arbetsuppgifter bestå av att:

- Kontakta Påminds befintliga kunder över telefon, mail eller genom Påmind-appen
- Över telefon utbilda, ge råd och göra analyser av kundens behov där din målsättning är att hitta rätt avtal för kunden och därmed det bästa erbjudandet



VI TROR ATT DU

- Är bekväm att prata med kunder i telefonen
- Brinner för att ge Påminds kunder den bästa servicen
- Har ett intresse för hur produkter och tjänster fungerar


DET ÄR PLUS OM DU HAR

- Tidigare arbetslivserfarenhet inom sälj eller kundservice
- Tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med avtal (el, mobil, försäkringar eller lån)


SOM PERSON ÄR DU

Driven, social och välkomnar utmaningar med en positiv inställning!

ÖVRIGT

- Start: Omgående
- Placering: Stockholm
- Arbetstider: 9-18
- Omfattning: Heltid
- Hemsida: pamind.se (https://www.pamind.se/)
- Typ av tjänst: Tillsvidare

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Gigstr
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 mars 2022
  • Ansök senast: 21 augusti 2022

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024