OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Påmind är ett spännande företag som erbjuder moderna avtalslösningar till sina kunder och befinner sig just nu i en expansionsfas. Missa därför inte chansen att få ingå i deras drivna Customer Success-team där du kommer ha en central roll i Påminds verksamhet genom att ge deras befintliga kunder den absolut bästa upplevelsen!
OM PÅMIND
Påmind är en avtalstjänst som riktar sig till privatpersoner, där alla återkommande hushållsavtal såsom exempelvis el, mobil, försäkringar och bredband samlas. På så sätt får Påminds kunder en överblick av sina avtal och kan därmed sänka sina månadskostnader eller bli erbjuden rabatter hos leverantörer, istället för att själv göra jobbet att byta leverantör.
DU ERBJUDS
- Snabbväxande bolag med stora möjligheter att på kort tid utvecklas med bolaget
- Stort kontor i centrala Stockholm
- Ett härligt team med drivna kollegor
OM ROLLEN
Som Customer Success Agent ligger din stora drivkraft i att hjälpa Påminds kunder till bättre villkor och besparingar och därmed är du en nyckelspelare i Påminds verksamt. Primärt kommer dina arbetsuppgifter bestå av att:
- Kontakta Påminds befintliga kunder över telefon, mail eller genom Påmind-appen
- Över telefon utbilda, ge råd och göra analyser av kundens behov där din målsättning är att hitta rätt avtal för kunden och därmed det bästa erbjudandet
VI TROR ATT DU
- Är bekväm att prata med kunder i telefonen
- Brinner för att ge Påminds kunder den bästa servicen
- Har ett intresse för hur produkter och tjänster fungerar
DET ÄR PLUS OM DU HAR
- Tidigare arbetslivserfarenhet inom sälj eller kundservice
- Tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta med avtal (el, mobil, försäkringar eller lån)
SOM PERSON ÄR DU
Driven, social och välkomnar utmaningar med en positiv inställning!
ÖVRIGT
- Start: Omgående
- Placering: Stockholm
- Arbetstider: 9-18
- Omfattning: Heltid
- Hemsida: pamind.se (https://www.pamind.se/)
- Typ av tjänst: Tillsvidare