Customer Success Agent

Customer Success Agent

Arbetsbeskrivning

Vi behöver dig! Dig som älskar kommunikation, kunddialoger och är nyfiken på teknik - kom och jobba med oss på Telavox!

Topp 3 för det här jobbet:

Erfarenhet av kundservice, customer success eller account management

Grymma sociala skills och drivet att bygga och vårda kundrelationer

️ Problemlösare med tekniskt intresse

Om jobbet 💻📱

Som Customer Success Agent (CSA) kommer du att ansvara för hela kundresan av våra kunder. Din roll fokuserar på våra befintliga företagskunder inom SOHO-segmentet, vilket innefattar kunder med 1-10 anställda, som du proaktivt arbetar med att säkerställa att de får ut största möjliga värde som Telavox-kund!

Du ansvarar för leveransprocessen och onboarding av nya kunder och säkerställer att våra kunder har rätt avtalsvillkor samt alla tjänster som de behöver för att kommunicera effektivt - både internt och med sina egna kunder.

Du kommer äga din egen kundstock, och jobbar med hela kundens resa med Telavox - från början med leveransprocessen, uppföljande möten med kunden, fram till omförhandling av avtal.

Detta är din to-do list:

- Implementation av den lösning som våra kunder har köpt

- Säkerställa att kundens behov identifieras samt leverera det önskade värdet av vår produkt

- Utbilda kunder i hur vår tjänst fungerar och hur kunden får ut största möjliga värde från vår tjänst

- Omförhandla befintliga kunders avtal och säkerställa att kunden har fördelaktiga kommersiella villkor

- Kontinuerlig kundkontakt med syftet att säkerställa så de upplever värdet av vår produkt

- Självständigt arbete och utveckling av rutiner samt kravställning på utvecklingen av våra digitala verktyg

Om dig 🌟

För att trivas och vara framgångsrik i rollen som Customer Success Agent så tror vi att du har störst nytta av din starka vilja att ständigt utvecklas och det faktum att du älskar att testa på och lära dig ny teknik och nya system.

Genom ditt naturliga sätt att agera och kommunicera så skapar du ett starkt förtroende, trygghet och entusiasm hos våra kunder. Du är nyfiken på dina kunder och deras behov, vilket gör att du är bra på utveckla dialogen och där identifiera kundnytta och underliggande behov. Vilket leder till att du tillför värde för våra kunder! 🤩

Om du har en teknisk bakgrund från utbildning eller arbete blir vi väldigt glada, men ett tekniskt intresse räcker långt! Tidigare arbete i en administrativ roll med flera större arbetsuppgifter, erfarenhet av arbete med CRM-system och/eller tidigare erfarenheter inom försäljning ser vi också som ett stort plus.

Vi tycker det är toppen om du dessutom:

- Är strukturerad och vass på att prioritera då det skapar förutsättningar för att kunna vara proaktiv i ditt arbete

- Alltid ger ett gott bemötande, god service och därmed bygger långvariga relationer

- Är en kollega som gärna hjälper andra och vill ha kul på jobbet

- Är trygg och gillar att snacka i telefon & arbeta i digitala verktyg, både på svenska och engelska

Är du intresserad av att bli en del av Telavox? Ansök nu! 💌

Vi ser verkligen fram emot att höra från dig! Skicka din ansökan så snart som möjligt. Om det finns några frågor, vänligen kontakta vår Talent Acquisition Partner Linus Nilsson, på linus.nilsson@telavox.com.

Telavox is the place to be! 💚

Since Telavox's journey started in 2002, we have strengthened our position as the leading forward-thinking communication platform for businesses. We offer Telephony, PBX, messaging, meetings, and contact centres in one simple platform. Unlike our competitors, we own our platform and develop everything ourselves in-house.

Today we are a fast-growing and profitable company with +1.7b in revenue and +400 Telavoxers in nine countries. In addition to being part of an entrepreneurial and forward-thinking tech company, we can offer you a warm-hearted culture, legendary kick-offs, competence development, great career opportunities, and lots of fun! 😀

Learn more about what we do! ⬇️

Kontaktpersoner på detta företaget

Fenix Bretz
0406200088
Christoffer Carpvik
+46363300833
Maria Olofsson

Henrik Lindau

Jenny Persson

Moniq Tahiraj

Jenny Persson
+4640 6200106
Moniq Tahiraj
+4640 317970026
Susanne Malmgren

Hanna Lindkvist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telavox
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 februari 2023
  • Ansök senast: 31 mars 2023

Besöksadress

Stora Varvsgatan 6A, Malmö
None

Postadress

None
., .

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024