Customer Success Agent

Arbetsbeskrivning

Som en del av vårt Customer Success team kommer du ansvaraför denabsolut viktigaste kommunikationen vi har -den till våra befintliga användare.

Vi är idag kända för att haen fantastiskkundservice ochvill ge våra kunder en support de inte trodde var möjlig! Vi strävarefter?? &?? vid varje kontakt med våra användare.

Nu har viöver18.000 rekryteraresom använder vår webbtjänst nästan dagligen. Vi förenklar och förbättrar deras vardagliga arbete i jakten på att rekrytera modernt.Det är viktigt för oss att vara nära våra användare när de behöver hjälp. Därför kan de alltid enkelt kontakta oss via vår chatt och där kommer de möta dig! Men vi jobbar även proaktivt och ger våra kunder uppsökande support,utbildning och webinarier. Det kommer också vara en del av dina arbetsuppgifter.

Stämmer detta in på dig?

- Erfarenhet från moderna webbtjänster
- Strukturerad
- Pedagogisk
- Positiv & glad
- Talar och skriver engelska felfritt och behärskar gärna ett tredje språk

Om du känner igen dig på ovan så är en god ide att vi träffas!

Vi kommer erbjuda dig en stimulerande och utvecklande arbetsplats med riktigt sköna kollegor, det kan vi garantera.

Ser fram emot att höra ifrån dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

David Wennergren
070-7164007
Erik Andersson
+46735000131
Jorge Vasquez
0723309893
Kim Alm
0709-851211 (+46-468 88 09 04)
Kim Alm
0709-851211 (+46-101 388 383)
Evelina Lundmarck
070 488 57 00
Malin Nilsson
0735351965
Kim Alm
0709-851211 (+46-8-446 80 754)
Li Berglund

Sophie Ekelund
073 528 77 65

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Teamtailor
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Lön enligt överenskommelse
  • Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
  • Publicerat: 24 november 2017

Besöksadress

Tegnérgatan 34, Stockholm
None

Postadress

Tegnérgatan 34
Stockholm, 11359

Liknande jobb


27 november 2024

27 november 2024

27 november 2024