OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker
Vår kund är ett modernt och innovativt företag som verkar inom trygg bostadsuthyrning. De söker nu en Customer Success agent som är social, engagerad och har ett stort driv. I rollen som Customer Success agent är du en del av operations och ansvarar för att hantera varma leads/förfrågningar. Din främsta arbetsuppgift är att ansvara för hela kundprocessen som startar med en intresseanmälan från kunden. Utöver detta kommer du även att vara delaktig i t.ex. säljrelaterade och praktiska uppgifter kring hela processen.
Vem är du?
Vi söker dig som är effektiv och målinriktad med en god simultankapacitet. Du bör ha erfarenhet av att arbeta i ett högt tempo och kunna hantera flera projekt parallellt samtidigt som du kan prioritera och strukturera upp ditt arbete på ett självständigt sätt. Flytande svenska och engelska i tal och skrift är ett krav.
Framtid
Som en del av detta företag har du möjlighet att arbeta på en snabbväxande scale-up och vara med och utveckla företaget framåt. För rätt person finns det en tydlig karriärväg och goda utvecklingsmöjligheter internt. Kunden är idag ett team på ca 25 personer och har fräscha lokaler i centrala Stockholm. Kunden främjar även gemenskap och arrangerar ofta till exempel AW:s.
Stämmer detta in på dig?
Flytande svenska och engelska i tal och skrift
Starkt intresse av service
Fungerar med alla sorters människor
Tycker det är viktigt att ha både roligt med bra gemenskap på jobbet
Vinnarskalle
För att söka tjänsten skicka du bara in ditt CV till melvin@happygroup.se, märk med "Agent"