OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Carplus utvecklar digitala tjänster för fordonsindustrin och har varit en del av Hedin Mobility Group sedan 2014. På webbsidan www.carplus.se kan kunder välja mellan leasingerbjudande samlade inom försäkring, bilservice och administration, ett problemfritt och uppdaterat alternativ till att äga egen bil. Carplus är den ledande leverantören av billeasing online i Sverige och har pågående expansionsplaner i Norge.
Vill du vara med på en intressant tillväxtresa?
Hedin Mobility Group är en spännande arbetsplats som består av ett gäng härliga och duktiga människor. Här trivs du som uppskattar en varierande vardag och som föredrar att arbeta i en föränderlig miljö. Våra medarbetare är grunden till att Hedin Mobility Group växt framgångsrikt under många år. I koncernen finns många utvecklingsmöjligheter och vi vill att individer med rätt potential ska få möjlighet att växa med oss!
Arbetsuppgifter
Som Customer Success Agent guidar du befintliga och potentiella kunderna genom Carplus erbjudande och tjänster. Du guidar våra kunder genom olika bilmärken och hjälper dem välja mellan de paketerade tjänster vi erbjuder på carplus.se. Du skapar en behovsanalys och tar hand om våra kunder i våra samtliga kanaler chatt, e-mail och telefon. Utöver att ge våra kunder service i högsta klass är du också en lagspelare som stöttar upp med administrativa uppgifter inom bolaget. I arbetsuppgifterna ingår att samla in leads samt följa upp dessa. Vidare säkerställer du högsta kundnöjdhet och ser till att kundresan flyter på genom att exempelvis fånga upp eventuella problem.
Nyckelkompetenser/förmågor:
- Du är social, service-minded och kvalitetsmedveten.
- Du är strukturerad, flexibel och har en positiv inställning till förändringar.
- Du har god datorvana och har grundliga kunskaper i Office-paketet.
- Du har hög socialkompetens och har god problemlösningsförmåga.
- Gymnasialutbildning, inriktning försäljning och service.
- Goda kunskaper i tal och skrift i Svenska & Engelska.
- Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av försäljning/support/kundtjänst.
- Meriterande är om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i ärendehanteringssystem.
Varför jobba med oss?
Som arbetsgivare är vi bra på att tillvara ta på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja - vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft.
Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldrar lön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsida www.hedinmobilitygroup.com
Placering är på vårt nybyggda huvudkontor i Mölndal. Anställningen är på heltid med sex månaders provanställning. Du kommer få genomgå en utbildning för att känna dig trygg i våra produkter.
Välkommen med din ansökan!
Vi behandlar ansökningarna löpande och anställning kan ske per omgående. Skicka därför din ansökan redan idag!