Customer Success Agent till Aon

Customer Success Agent till Aon

Arbetsbeskrivning

Nu ges den unika möjligheten att bli del av ett spännande globalt företag! Aon’s Assessment Solutions tillhör Sveriges ledande kunskapsföretag inom riskhantering för företag och organisationer. Vill du tillhöra ett kundsupportteam som genomsyrar teamwork, samarbete och engagemang? Ta chansen och ansök idag!

Om Aon

Aon verkar för att ge insikter till bättre beslut. Med erfarenhet, kunskap samt avancerad data och analys ger våra 50 000 medarbetare i över 120 länder våra klienter insikter för att skydda och utveckla sina verksamheter. Verksamheten etablerades 1992 och idag har Aon Sweden 210 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Aon’s Assessment Solutions är en del av Aon’s globala organisation som arbetar inom arbetspsykologisk testning för urval och utveckling av personal samt relaterade konsulttjänster. Kärnan i vår verksamhet är molnbaserade testlösningar. Vi genomför mer än 30 miljoner tester om året vilket gör oss till en av de största testleverantörerna på den globala marknaden. Vi erbjuder innovativa och kvalitetssäkrade lösningar och arbetar nära våra kunder för att påverka och följa upp viktiga nyckeltal, såsom arbetsprestation, arbetstrivsel och mångfald. Vi är idag cirka 20 medarbetare i Sverige och 500 medarbetare över världen. De senaste åren har vi varit det mest snabbväxande företaget inom branschen, exempelvis var vi det enda testföretaget som under 2020 blev utnämnt till ett Superföretag av Bisnode, och nu söker vi fler konsulter som vill vara med på resan framåt.

OM TJÄNSTEN

Som Customer Success Agent kommer du att arbeta i en varierande roll där du ansvarar för att hantera och administrera inkommande ärenden via mejl och telefon. Mer specifikt kommer du hjälpa kunderna med frågor som rör bland annat Aon’s tjänster, tekniska frågor samt övriga frågor som kan uppstå. Aon sitter i fräscha lokaler på Valhallavägen 117 i centrala Stockholm.

I denna roll kommer du få ett stort eget ansvar vilket innebär att du bör vara självgående som person. Du kommer till viss del att samarbeta med kollegor i både Sverige och Irland. I denna tjänst kommer du även erbjudas en utbildning inom E-learning där du får lära dig mer om Aon’s olika personlighets- och färdighetstester!

VEM ÄR DU?

Vi tror att du som söker har ett genuint intresse för att hjälpa andra och att du alltid sätter kunden i fokus, därtill har du en god kommunikativ förmåga. Som person är du pålitlig, strukturerad och självständig. För att trivas i rollen ser vi även att du har en vilja av att jobba i en föränderlig miljö där du får använda dig av din flexibla förmåga.

Vi söker dig som:

• Är flytande i svenska och engelska (både i tal och skrift)
• God dator- och systemförståelse




PRAKTISK INFORMATION

Start: Omgående
Omfattning: Heltid, visstidsanställning på 6 månader
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Stockholm (Hybrid, möjlighet till distansarbete)
Arbetstider: Mån-Fre 08:30 – 17:00

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig.

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen.
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.
Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 juni 2022
  • Ansök senast: 20 juni 2022

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024