Customer Success Agent till Aon!

Customer Success Agent till Aon!

Arbetsbeskrivning

Nu ges den unika möjligheten att bli en del av ett spännande globalt företag! Aon Assessment Solutions är Sveriges ledande leverantör av arbetspsykologiska test. Vill du tillhöra en verksamhet som genomsyras av teamwork, samarbete och engagemang? Ta chansen och ansök idag!

Om Aon

Aon hjälper kunder ta bättre beslut. Med erfarenhet, kunskap och dataanalys ger våra 50 000 medarbetare i över 120 länder våra kunder insikter för att skydda och utveckla sina verksamheter. Aon etablerades i Sverige 1992 och har idag 210 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö.

Aon Assessment Solutions är en del av Aons globala organisation som arbetar inom arbetspsykologisk testning för urval och utveckling av personal samt relaterade konsulttjänster. Kärnan i vår verksamhet är molnbaserade testlösningar. Vi genomför mer än 30 miljoner tester om året vilket gör oss till en av de största testleverantörerna på den globala marknaden. Vi erbjuder innovativa och kvalitetssäkrade produkter och lösningar och arbetar nära våra kunder för att påverka och följa upp viktiga nyckeltal, såsom arbetsprestation, arbetstrivsel och mångfald. Vi är idag cirka 20 medarbetare i Sverige och 500 medarbetare över världen.

OM TJÄNSTEN

Som Customer Success Agent kommer du att arbeta i en varierande roll där du ansvarar för att hantera och administrera inkommande ärenden via mejl och telefon. Mer specifikt kommer du hjälpa kunder med frågor som rör bland annat Aons produkter och tjänster, tekniska frågor samt övriga frågor kopplade till den svenska verksamheten. I rollen kommer du emellanåt att hålla utbildande moment gällande supporten för nya medarbetare. Arbetet kan genomföras i Aons fräscha lokaler på Valhallavägen 117 i centrala Stockholm, på distans eller i hybridform.

I rollen som Customer Success Agent blir du knytpunkten i verksamheten och därför är det viktigt att du är en relationsskapande person som trivs i det sociala mötet. Du kommer få ett stort eget ansvar, vilket innebär att du bör vara självgående i ditt arbete och ansvara för att ärenden blir lösta effektivt med bra service. Du kommer till viss del att samarbeta med kollegor i både Sverige och Europa och söka information i olika delar av organisationen för att lyckas med uppgifterna. I onboardingen kommer du att utbildas i Aons olika personlighets- och färdighetstest för att ha en god produktkunskap.

VEM ÄR DU?

Vi tror att du som söker har ett genuint intresse för att hjälpa andra och att du alltid sätter kunden i fokus, därtill har du en god kommunikativ förmåga i både i tal och skrift. Vi ser gärna att du har ett intresse för teknik och system och är bekväm med att jobba i olika system. Som person är du problemlösande och drivs av att hitta lösningar till både små och stora utmaningar. Som person är du pålitlig, strukturerad och självständig. För att trivas i rollen är du bekväm med att jobba i en föränderlig miljö där svaren inte alltid är självklara.

Vi söker dig som:

• Är flytande i svenska och engelska (både i tal och skrift)

• God dator- och systemförståelse

PRAKTISK INFORMATION

Start: 21/8, vecka 34
Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning
Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas
Placering: Stockholm (Hybrid, möjlighet till distansarbete)
Arbetstider: Mån-Fre 08:30 – 17:00

VI ERBJUDER DIG

Workz är specialister på kundservice. Som anställd hos oss får du en rejäl grundutbildning, därefter löpande träning och utbildning inom olika delar av kundservice som kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter genomförd utbildning blir du certifierad i kundservice. Vårt erbjudande till dig som anställd hos Workz inkluderar utöver kollektivavtalsenliga villkor en dedikerad konsultchef som utbildar, utvecklar och finns tillgänglig för dig.

OM WORKZ

Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag som erbjuder dig en trygg, fast anställning med kollektivavtal. Vi tar ansvar för din kompetensutveckling, vi coachar och ger feedback - allt för att säkerställa att du får en lång och framgångsrik tid inom kundserviceyrket.

Vi ger dig grunden för ditt fortsatta yrkesliv. Vi vill att du ska vara den bästa möjliga kundservicemedarbetaren. Därför investerar vi både tid och pengar på att certifiera dig. Det gör vi för både din, Workz och våra uppdragsgivares skull. Certifieringen bygger på en rejäl grundutbildning följd av olika träningspass och löpande coachning och utvärdering, allt med fokus på dina egna utvecklingsbehov. Det kommer göra dig mer effektiv, trygg och glad på jobbet.

Tjänsten omfattas naturligtvis av kollektivavtal, vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande lön, semester och pension.

Ansökan: Sök tjänsten via vår hemsida, längst ner i annonsen.
Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat. Se gärna filmen om vår rekryteringsprocess.

Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på rekrytering@workz.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Ulrica Engbrink

Jonas Norén

Emmy Angeklint

Sanna Larsen

Daniel Topic

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Workz Sweden AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 maj 2023
  • Ansök senast: 4 juni 2023

Besöksadress

Stadsgården 10 11645 Stockholm
None

Postadress

Stadsgården 10
Stockholm, 11645

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024