OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om bolaget
ClearOn driver försäljning genom smarta kampanjer. Deras fokus är att erbjuda tjänster som skapar mer värde i kassan och driva handel till och i butik. Detta gör de i nära samarbete med handeln, leverantörer och banker som är online med 4 500 butiker i vårt innovativa system.
ClearOn grundades 1968 av DLF (Dagligvaruleverantörers Förbund) för att underlätta kuponghantering för handeln. Idag erbjuder ClearOn sömlösa clearingprocesser och leder utvecklingen av säljdrivande kampanjer och betaltjänster i handeln.
Du kan läsa mer om ClearOn genom att trycka här. (https://www.clearon.se/)
Om rollen
Vi söker en medarbetare till ClearOns Customer Success team där du arbetar med att ge den bästa servicen för deras produkter och tjänster via telefon, digitala verktyg och e-post. Kunderna är butiker inom dagligvaruhandeln och servicehandeln, leverantörer inom handeln, samarbetspartners och slutkonsument. I rollen ingår utöver mötet med kunder administrativa arbetsuppgifter samt koordinering och uppföljning av ärenden externt och internt i verksamheten. Tillsammans med kollegorna är du ansiktet ut mot marknaden där du säkerställer att kunderna får ut det mesta möjliga av tjänsten de köpt eller av det samarbete de har. Periodvis kan tempot variera vilket kräver att du är lösningsfokuserad och ansvarstagande.
Exempel på arbetsuppgifter
- Kundkontakt och support via telefon, digitala mötesverktyg samt e-post
- Utredning och hantering av kundärenden
- Onboarding av nya kunder
- Administration
- Uppsättning av kampanjer
- Beställningar
- Intern support mot sälj och produktteam
Om dig
För att lyckas i rollen ser vi att du är social, positiv, initiativtagande och driven i ditt sätt att arbeta. Du trivs i ett högt tempo med varierande arbetsuppgifter och kan arbeta bra i team. Du värderar kundmötet högt och trivs med att ge service för tjänster och produkter. Vidare ser vi gärna att du arbetat i en liknande roll tidigare där du bland annat arbetat med ärendehantering, kundsupport och administration. Vi ser även att du har ett intresse för teknik och digitala plattformar och har enkelt för att lära dig arbeta i olika system. Avslutningsvis hoppas vi att du tycker om att hitta lösningar och drivs av att vara med och utveckla samt förbättra rutiner.
Kvalifikationer
- Talar och skriver flytande på svenska och engelska
- God datorvana och lätt för att ta dig an nya system
- Har tidigare erfarenhet av service eller support
Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta i en ledande roll eller varit delaktig i att driva förbättring- och utvecklingsarbete.
Arbetstider, tillträde och omfattning
Anställningen är en heltidsanställning och du utgår från ClearOns fina kontor vid Liljeholmen i Stockholm. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag och du kan även arbeta hemifrån någon gång i veckan när du är trygg i rollen. Detta är initialt ett konsultuppdrag på 6 månader där du är anställd av Hero med goda chanser till att bli övertagen av kunden därefter. För den här rollen genomför vi bakgrundskontroller innan kontraktsskrivning. Vi ser gärna att du kan starta så snart som möjligt men tar hänsyn till eventuell uppsägningstid.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen ”ansök” längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Erik Blom på erik.blom@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working”
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Kontaktpersoner på detta företaget
Cecilia Enfors
+46 72 302 36 59
Robert Conzato
+4673 384 1341
Mimmie Swärdén
+46729689142
Madelaine Roosmark
+46709306645
Olivia Bergström
0709848547
Mattias Engerdahl
0707634445
Alisha Baig
0709778579
Jimmy Sandin
+46709779096
Ella Olofsson
0709778413
Mattias Engerdahl
0707634445