Customer Success Agent till EFUEL!

Customer Success Agent till EFUEL!

Arbetsbeskrivning

EFUEL grundades i Stockholm 2018 med visionen att göra det enklare för människor att ladda elbilen hemma, på jobbet och längs vägen.

Idag är EFUEL en av Sveriges största återförsäljare av elbilsladdare och erbjuder produkter till både privatkunder och företag. Med ett starkt nät av välutbildade partners erbjuder EFUEL installationer i hela Sverige.



OM TJÄNSTEN:

Tjänsten som Customer Success Agent är en tillsvidareanställning på heltid med 3 månaders provanställning. Vi söker dig som är kommunikativt duktig, har ett stort driv och brinner för service. Vi ser gärna att du är tekniskt intresserad och ser hållbar utveckling som något viktigt.

I rollen kommunicerar du mot företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Framförallt via mail, chatt och telefon, där du besvarar frågor, ger service och säkerställer att kunderna känner sig trygga och nöjda i sina köp.

Du kommer ha goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och ingen arbetsdag är den andra lik.



OM DIG:

För att vara lyckosam i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete från kundtjänst eller sälj, gärna inom IT/Teknik. Vi ställer dock ej detta som ett krav utan ditt driv och intresse för tjänsten kommer vara avgörande. Har du erfarenhet från el- eller bilbranschen ses detta som meriterande

Utöver det är du självgående och lösningsorienterad i ditt arbete, brinner för kundresan och bidrar med hög energi till arbetsplatsen.



ÖVRIGT

Start: Enligt överenskommelse

Arbetstider: 8-17

Plats: Stockholm

Lön: Fast månadslön

Anställningsform: Detta uppdrag är inledningsvis ett konsultuppdrag med stora möjligheter till överrekrytering inom 6 månader.



Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. EFUELs önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub (https://www.a-hub.se/).

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2022
  • Ansök senast: 19 augusti 2022

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024