OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
EFUEL grundades i Stockholm 2018 med visionen att göra det enklare för människor att ladda elbilen hemma, på jobbet och längs vägen.
Idag är EFUEL en av Sveriges största återförsäljare av elbilsladdare och erbjuder produkter till både privatkunder och företag. Med ett starkt nät av välutbildade partners erbjuder EFUEL installationer i hela Sverige.
OM TJÄNSTEN:
Tjänsten som Customer Success Agent är en tillsvidareanställning på heltid med 3 månaders provanställning. Vi söker dig som är kommunikativt duktig, har ett stort driv och brinner för service. Vi ser gärna att du är tekniskt intresserad och ser hållbar utveckling som något viktigt.
I rollen kommunicerar du mot företag, privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Framförallt via mail, chatt och telefon, där du besvarar frågor, ger service och säkerställer att kunderna känner sig trygga och nöjda i sina köp.
Du kommer ha goda möjligheter att utvecklas inom bolaget och ingen arbetsdag är den andra lik.
OM DIG:
För att vara lyckosam i rollen ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete från kundtjänst eller sälj, gärna inom IT/Teknik. Vi ställer dock ej detta som ett krav utan ditt driv och intresse för tjänsten kommer vara avgörande. Har du erfarenhet från el- eller bilbranschen ses detta som meriterande
Utöver det är du självgående och lösningsorienterad i ditt arbete, brinner för kundresan och bidrar med hög energi till arbetsplatsen.
ÖVRIGT
Start: Enligt överenskommelse
Arbetstider: 8-17
Plats: Stockholm
Lön: Fast månadslön
Anställningsform: Detta uppdrag är inledningsvis ett konsultuppdrag med stora möjligheter till överrekrytering inom 6 månader.
Rekryteringsprocessen hanteras av A-hub. EFUELs önskemål är därför att alla frågor rörande tjänsten hanteras av A-Hub (https://www.a-hub.se/).
Varmt välkommen med din ansökan!