OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Lärarförmedlarna är Sveriges största vikarieförmedling för skolan. Varje dag löser vi svenska skolors behov av riktigt bra vikarier. Talangfulla människor som gör verklig skillnad där det behövs.
Vi tycker att lärare har världens viktigaste jobb! Därför har vi moderniserat den gamla vikarielistan och ersatt den med smarta, relevanta lösningar - både för dig som vill jobba som lärarvikarie och för den som behöver en riktigt bra talang. Tillsammans ser vi till att dörren till klassrummet alltid står öppen.
Lärarförmedlarna fortsätter att växa och nu behöver vi ytterligare en grym medarbetare till vårt kontor i Göteborg. Är du en målinriktad och vass kommunikatör som vill jobba i ett framgångsrikt företag? Underbart - då hoppas vi du läser vidare!
Som Customer Success Agent är ditt absolut viktigaste uppdrag att hjälpa våra jobbsökare, vikarier och kunder till framgång. Förutom att attrahera och stötta jobbsökare genom ansökningsprocessen till jobbet som vikarie, blir du ett viktigt stöd för våra fantastiska vikarier i deras vardag. Du har ett nära samarbete med vårt säljteam där ditt fokus framförallt kommer att handla om relationsskapande aktiviteter för våra olika kundgrupper lokalt i Göteborgsregionen.
För att trivas i rollen som Customer Success Agent är du en teamspelare som är både relationsorienterad och prestigelös. Och du delar vår filosofi om att goda resultat skapar vi tillsammans. Du har erfarenhet av kundservice eller försäljning, och kanske en eftergymnasial utbildning inom t ex kommunikation, men det är inget krav – dina personliga förmågor är absolut viktigast!
Eftersom huvudkontoret och de flesta av dina kollegor finns i Stockholm måste du vara driven och duktig på att jobba självständigt. På Lärarförmedlarna använder vi modern teknik och smarta verktyg i jobbet, både för administration och för möten med dina kollegor och kunder. Det är viktigt att du tycker att det är roligt och känner dig bekväm med det! Och att du gillar att resa då och då - vissa arbetsresor ingår i tjänsten.
Vårt fina kontor ligger i World Trade Center i centrala Göteborg. Tjänsten som Customer Success Agent är en tillsvidareanställning på heltid. Lön och förmåner enligt överenskommelse.
Tycker du att det här låter som det perfekta jobbet för dig? Då vill vi prata med dig! Du är varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt men senast den 30 september. Vi kommer att träffa kandidater löpande, och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - så vänta inte för länge! Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till oss: Haroula Karasimou, regionchef på 0727-44 00 44 eller Jessica Henriksson, HR på 0700-92 03 00
Kontaktpersoner på detta företaget
Verksamhetschef Lena Ottosson
08-122 089 46
Verksamhetschef - kund Jessica Henriksson
08-122 089 51
Paul Kimondo
08-122 089 47
Mats Holmström
Mats Holmström
Tomas Bogren
+46 31-333 54 84
Andreas Dagvall
Emma Lomstedt
Karin Jakobsson
Emma Lomstedt