Customer Success Agent till Muntra

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid, 100%
Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00 och fredagar kl.07.45-15.30
Ort: Stockholm, Slussen
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning (direktrekrytering där du blir anställd direkt av vår kund)

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Vår kund Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen och torsdags-AW.

Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.

Läs mer om Muntra här.

DIN ROLL:

Som Customer Success Agent arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten ca 1-2 gånger i månaden.

Merförsäljning är även en del av rollen där du arbetar med tilläggserbjudanden för klinikerna. Du kommer att ingå i Sucess customer teamet som består av 6 personer där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder, inklusive spännande sidoprojekt.

VEM ÄR DU?

Som person är du social och initiativtagande. Du är serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen. Du har en förmåga att vara pedagogiskt i din kommunikation med kunderna och kan även arbeta både strukturerat och proaktivt i dina arbetsuppgifter. Vi ser att du är en lagspelare likaväl som du kan arbeta självgående. För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta i en mindre familjär och entreprenöriell miljö med högt i tak.

Du som söker måste uppfylla nedan krav:

- Tidigare erfarenhet från serviceyrket.

- God datorvana och tidigare erfarenhet från att arbetat i CRM system.

- Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Det är viktigt att du är bekväm med engelskan då det är koncernspråket inom bolaget. Det är meriterande om du kan behärska danska i tal och skrift då Muntra expanderar i Danmark.

Det är mycket meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet från tekniskt support mot mjukvara. Det är även meriterande om du tidigare arbetat med redovisning då det förekommer ekonomiska frågor från Muntras kunder.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 juni 2023
  • Ansök senast: 7 december 2023

Liknande jobb