Customer Success Agent till Muntra

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Måndag till torsdag kl.07.45-17.00 och fredagar kl.07.45-15.30
Ort: Slussen, Stockholm
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS

Nu söker vår kund Muntra en organiserad och hårt arbetade stjärna till deras växande Customer Success team! På Muntra erbjuds en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag med högt i tak. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen och torsdags-AW. Tjänsten är en heltidsanställning under kontorstid. Hybridlösning erbjuds inte, utan du arbetar huvudsakligen från kontoret.

Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.

Läs mer om en karriär på Muntra här! (https://www.muntra.com/start?language=sv)

HUR SER EN VANLIG DAG UT?

Som Customer Success Agent arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. Du fångar kund- och produktfeedback, arbetar mot Muntras vision om noll supportärenden. I rollen ingår även att utbilda och utföra onboarding för kunderna i Muntras system. Därav förekommer resor i tjänsten ca 1-2 gånger i månaden.

VEM ÄR DU?

För att lyckas i rollen ser vi att du är en organiserad och social person som brinner för att ge en hög nivå av kundservice. Du har en förmåga att vara pedagogiskt i din kommunikation med kunder och kan även arbeta både strukturerat och proaktivt i dina arbetsuppgifter. Du är modig att sätta höga mål och sedan arbeta passionerat för att uppnå dem. Du har en förmåga att arbeta i team och ta ansvar för dina arbetsuppgifter. För att trivas i rollen ser vi att du tilltalas av att arbeta i en mindre familjär och entreprenöriell miljö med högt i tak.

Du som söker uppfyller nedan krav:

- Du har minst ett års arbetslivserfarenhet av Customer Support eller liknande roll med nära kundkontakt.

- God datorvana och tidigare erfarenhet från att arbetat i CRM system.

- Du behärskar svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift. Det är viktigt att du är bekväm med engelskan då det är koncernspråket inom bolaget.

Det är mycket meriterande för tjänsten om du behärskar andra nordiska språk som tillexempel norska eller danska. Även meriterande om du har ett intresse för vården eller tidigare erfarenhet av tandläkarbranschen.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Inte Bara Post Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 september 2023
  • Ansök senast: 29 februari 2024

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024