Customer Success Agent till Muntra

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid
Arbetstider: Kontorstider måndag till fredag
Ort: Stockholm, Slussen
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direktrekrytering

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Muntra är en ledande webbaserad plattform för tandvård. Med deras smarta lösningar vill de förbättra tandvården och har därför skapat ett digitalt ekosystem som förenar dentalbranschens alla aktörer. Deras syfte är att göra det lättare att driva vårdföretag genom att samla exempelvis journaler och e-recept. Hundratals kliniker använder Muntras kraftfulla och användarvänliga verktyg för att anskaffa, behandla och få nöjdare patienter.

DIN ROLL:

Som Customer Success Agent arbetar du för att ge Muntras kunder, dvs klinikerna, den bästa upplevelsen. Du har daglig kontakt med företagets kunder och hanterar ärenden kopplat till Muntras digitala plattform. Du arbetar till största del med företagets befintliga kunder och fokuserar på att skapa goda relationer till dessa. Kontakten med klinikerna sker per chatt, mejl och telefon. I rollen besöker du även klinikerna och därav förekommer ibland resor i tjänsten.

Du erhåller även onboarding och utbildning för kunderna i system. Merförsäljning är även en del av rollen där du arbetar med tilläggserbjudanden för klinikerna. Du kommer att ingå i Sucess coustomer teamet som består av 4 personer där ni skapar det bästa stödet till Muntras kunder, inklusive spännande sidoprojekt.

VEM ÄR DU?

Som person är du social och ödmjuk. Du är serviceminded och brinner för att ge den bästa kundupplevelsen. Vidare är du strukturerad, noggrann och har förmågan att vara initiativtagande. För att trivas i rollen tror vi att du är utvecklingsbenägen, lösningsorienterad och gillar ett proaktivt arbete.

- Tidigare erfarenhet från serviceyrket

- Meriterande om du har erfarenhet från kundsupport eller kundservice

- Svenska och engelska, obehindrat i tal och skrift

- Meriterande om du kan andra nordiska språk

VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Muntra erbjuder en unik möjlighet att få en bred och djup förståelse för det inre arbetet i en digital vårdstartup. Du får chansen att vara en del av ett öppet och familjärt bolag där det finns stora möjligheter till utveckling. Muntra värdesätter en kan-göra-attityd, där de bryr sig om varandra och världen omkring. Räkna med att ha kul och lära dig nya saker varje dag! Frukost erbjuds på kontoret dagligen och fredags AW.

Läs mer om Muntra här: https://www.about.muntra.se/career


ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2023
  • Ansök senast: 7 juli 2023

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024