OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Customer Success Agent till Open Infra
Om företaget
Open Infra är en av Sveriges mest framgångsrika aktörer inom att bygga och driva fibernät till villor, flerfamiljshus och företag, till både tätort och landsbygd. Open infra har som ambition att ta positionen som Sveriges och norra Europas bästa leverantör av fiber till hus och hem.
Open Infra står inför ett hektiskt kvartal och behöver stärka upp med fler Customer Success Agents till teamet som idag består av 7 personer som servar kunder i Sverige och Tyskland. Vi söker nu personer som brinner för kundservice och som vill hjälpa Open Infra framåt och stärka upp deras kundtjänst.
Din roll som Customer Success Agent
Som Customer Success Agent har du ett övergripande ansvar för de olika ärenden som kommer in till Open Infra. Du arbetar tätt tillsammans med trevliga kollegor som likt dig ser vikten av att ha nöjda kunder. Du hanterar inkommande ärenden gällande avtalsfrågor, fakturor och felanmälningar. Då Open Infra är ett snabbväxande bolag finns det stora möjligheter att växa inom företaget och utvecklas inom service. Din roll innefattar:
Hantering av inkommande mejl och samtalGe råd och besvara kunders frågor gällande fiberinstallationHantera faktura och avtalsfrågor
Dina kvalifikationer
Erfarenhet av att arbeta med support inom kundtjänst eller administrationHa en god serviceförmåga och vilja att lösa kundens problemHaft mejl eller telefon som arbetsredskapFlytande i svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska
Vi söker dig som brinner för att ge förstaklassig service och drivs av personlig utveckling. Utöver ditt intresse och erfarenhet inom service ser vi gärna att du är flexibel, ansvarstagande och trivs med att ta egna initiativ. Då arbetet ofta innebär högt tempo är du också stresstålig och effektiv. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet och intresse för tjänsten.
Vad företaget erbjuder dig
Open Infra erbjuder dig möjligheten att vara med på en väldigt spännande tillväxtresa i entreprenöriell arbetsmiljö med snabba beslut och nya utmaningar varje dag. Du kommer bli en mycket viktig person i strävan att bygga en stark kundresa på Open Infra. Du kommer ha stora möjligheter till personlig utveckling genom att få ta mycket ansvar för att driva breda frågor samt möjlighet att växa inom organisationen. Open Infra har kollektivavtal, friskvårdsbidrag, och ordnar olika personalevents och resor.
Övrigt
Start: Omgående
Omfattning: Heltid, Hyrrekrytering
Plats: Frösundavik Solna med närhet till bra kommunikationer
Lön: Enligt överenskommelse
Låter rollen som Customer Success Agent till Open Infra intressant? Urvalet sker löpande tveka därför inte att ansöka redan idag! I denna rekryteringsprocess kommer stor vikt att läggas vid personliga egenskaper. Vi på Needo ser fram emot att höra från dig!