OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du få chansen att visa vad du går för och bygga din karriär i ett snabbväxande bolag med riktigt trevliga kollegor? Om du är en driven och lösningsorienterad person som trivs i ett högt tempo och lockas av möjligheten att få arbeta på ett modernt och innovativt bolag - då kan rollen som Customer Success Agent på Samtrygg vara något för dig!
Om Samtrygg:
Samtrygg grundades för att skapa bättre villkor på en dysfunktionell marknad och samtidigt bli en naturlig mötesplats för människor som efterfrågar en trygg och smidig andrahandsuthyrning och privatuthyrning. Trots uthyrningsmarknadens omfattande problematik såg Samtrygg en möjlighet till att förändra förutsättningarna och se till att fler både kan hyra och hyra ut tryggt och säkert. De såg bortom bedrägerier, osäkra betalningar och förstörda bostäder och fann istället en lösning där människor faktiskt inte behöver känna otrygghet eller osäkerhet. Idag, 10 år senare, har Samtrygg haft tusentals nöjda kunder över hela landet.
De är idag ett team om ca 28 personer och sitter i fina lokaler i centrala Stockholm.
Om rollen:
Som Customer Success Agent på Samtrygg är du en del av Operations-teamet, bestående av totalt 18 medarbetare.
Tillsammans med 4 andra Customer Success Agents är du en del av ett ambitiöst supportteam vars syfte är att ge exceptionell kundservice till alla kunder som använder Samtryggs tjänst och sköta all administration kopplat till dessa ärenden.
Det finns en tydlig plan för onboardingen där du börjar arbeta med lättare administration och successivt får ta dig an fler arbetsuppgifter. När du kommit in i rollen som Customer Success Agent kommer rollen att beröra både ekonomiska aspekter och enklare juridiska arbetsuppgifter. I rollen kommer du att ha nära kontakt med olika leverantörer, hyresgäster och hyresvärdar.
Hos Samtrygg och i rollen finns möjligheten att påverka och göra verklig skillnad i en stimulerande arbetsmiljö. Du erbjuds kompetensutveckling inom flera olika områden och för dig med rätt driv och förmåga att lösa problem finns goda karriärmöjligheter.
Om dig:
Vi söker dig som är social, noggrann och har lätt att lära sig olika system. Vi tror att du tar dig an nya arbetsuppgifter med en "can-do-attitude" och du får ofta höra att ditt driv och pannben är en av dina främsta styrkor. Vidare har du en god simultanförmåga och trivs i en dynamisk miljö där du får arbeta med olika arbetsuppgifter och bredda dina kunskaper.
Vi ser gärna att du är van vid högt tempo och att prioritera samt strukturera upp ditt arbete från tidigare roller. För dig som är driven och duktig på att hitta effektivitet i arbetsuppgifter finns goda möjligheter att, utöver en bra fast lön, erhålla en fin provision. Rollen kräver flytande nivå i svenska och engelska i både tal och skrift.
Det är meriterande om du har:
Kunskaper i andra språk såsom: spanska, arabiska, tyska eller franska.
Erfarenhet av sälj, customer service, förhandling, försäkringsarbete
Låter detta intressant?
Då ser vi fram emot din ansökan! Vi bearbetar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37