Customer Success Agent to Greenely!

Customer Success Agent to Greenely!

Arbetsbeskrivning

Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger.
För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen:

Är du en person som är service-orienterad och som älskar att ge en riktigt bra kundupplevelse? I så fall söker vi på Greenely vår nästa stjärna till vårt Customer Success-team! Vi vill revolutionera energibranschen genom att skapa enastående kundupplevelser med hjälp av banbrytande teknik, med målet att hjälpa människor att spara pengar och samtidigt bidra till en grönare planet.

Vad du kommer att göra:

Som kundtjänstmedarbetare hos Greenely är du både ansvarig för att hjälpa och besvara våra kunders många olika frågor men även för administrativ hantering inom företaget. Du kommer att:

Kommunicera med Greenelys användare och kunder främst skriftligt men även via telefon vid efterfrågan

Ha löpande kontakt med nätbolag för att följa upp kundärenden

Rapportera buggar och felaktigheter till produktteamet

Arbeta med administrativa uppgifter inom support

Förbättra kundupplevelsen genom att optimera processer, granska rutiner och texter, FAQs, artiklar etc. tillsammans med resten av teamet


För att lyckas i rollen tror vi att du:

Har erfarenhet eller intresse av kundsupport, kundbemötande, försäljning eller service

Har ett intresse för energi-/elbranschen

Är flytande i både svenska och engelska i tal och skrift

Har en service- och lösningsinriktad inställning

Är initiativtagande för att arbeta proaktivt i kundbemötandet

Trivs i att arbeta i team

Intresse för teknik och goda datorkunskaper


Vad vi kan erbjuda dig 🏢👩‍💻 :

Flexibilitet: Njut av flexibiliteten av att ha flexibla arbetstider samtidigt som du samarbetar med kollegor på vårt livliga kontor i Stockholm, beläget i hjärtat av Stockholm på Vasagatan 40.

Tillväxt: Utveckla din karriär med möjligheter till kompetensutveckling, utmanande projekt och avancemang inom vår framtidsinriktade organisation.

Inflytande och påverkan: Din röst spelar roll. Forma framtidens energi genom att bidra med dina idéer samt expertis.

Innovativ miljö: Få möjligheten att arbeta i en ständigt föränderlig bransch med banbrytande projekt i en dynamisk arbetsmiljö.


 



Om Greenely

Greenely är en digital energileverantör som hjälper människor att sänka sina elkostnader genom att optimera hemmets och bilens elanvändning med smart teknik i en app. Vi vill göra det möjligt för hushåll över hela världen att ansluta, kontrollera och optimera sin energianvändning. Vi tror i slutändan att den bästa elen är den som inte används alls, både för plånboken och planeten!

WE ARE bold and push the limit.
WE BELIEVE THAT fast is better than slow.

WE think like owners.
WE lead with knowledge.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Meet a Groups kund
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 maj 2024
  • Ansök senast: 12 juni 2024

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024