Customer Success and Developer

Arbetsbeskrivning

Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Vi arbetar aktivt med att säkra långsiktigt nöjda kunder och utökar vårt Nordiska team med rollen som Customer Success and Developer. Placering är på vårt kontor i Göteborg.



Azets är en internationell koncern som tillhandahåller tjänster och rådgivning inom lön, ekonomi och HR. Vårt mål är att leverera en personlig upplevelse till våra kunder och medarbetare, både digitalt och genom personliga möten. Vi arbetar aktivt med att säkra långsiktigt nöjda kunder och utökar vårt Nordiska team med rollen som Customer Success and Developer. Placering är på vårt kontor i Göteborg.

Nordenavdelningen inom Payroll arbetar med landsövergripande med spännande och stora kunder och har medarbetare i Göteborg som levererar svenska löner. Som Customer Success and Developer har du kunden och kundrelationer i fokus. Du ansvarar för att genomlysa och identifiera aktiviteter för att säkerställa en hög kundnöjdhet inom avdelningen. Du projektleder aktiviteter och insatser för ökad kundnöjdhet. Vidare stöttar du lönekonsulterna i kundmöten, arbetar med att effektivisera och driva kundprocesser. 

Du deltar vid taktiska samt strategiska möten både internt och med kund. Fokus i rollen ligger på kundservice och kundtillfredsställelse för bästa kundupplevelse och kontinuerligt ökad NPS. Du har resultatuppföljning på framtagna KPI:er som för att säkerställa avdelningens mål och utveckling.

Vi söker dig som har:
* Eftergymnasial utbildning inom adekvat område business, HR eller liknande
* God förståelse och kunskap för löneprocesser
* Erfarenhet av kundservice inom liknande bransch
* Erfarenhet och förmåga av projektledning och processutveckling
* Professionella kunskaper i svenska och engelska 

I ditt arbete lyckas du både vara påhittig och tänka utanför boxen samtidigt som du har ett strukturerat och analytiskt arbetssätt där du kan möta långsiktiga strategier genom både nya lösningar och komplexa problemställningar. Vidare gillar du att samarbeta mot gemensamma mål och ha många kontakter, både inom organisation, hos partner och kund.

Azets erbjuder dig

Affärsområdet Pay kännetecknas av stark tillväxt, spännande kunder i olika storlekar och branscher och duktiga kollegor som drivs av möjligheten till utveckling. Är du personen som dagligen ser förbättring, effektivisering och utveckling kommer du trivas bra på Azets, för oss är innovation och affärsnytta två viktiga fokusområden. Som medarbetare erbjuds du bland annat följande förmåner:
* Utvecklingsaktiviteter och utbildningar utöver utvecklande arbetsuppgifter
* Smarter working – ett arbetssätt som ger dig flexibilitet att arbeta både hemifrån och på kontoret för en bra balans mellan arbete och privatliv
* Flexibla arbetstider
* Aktivt hälsoarbete och schysst friskvårdsbidrag
* Roliga team och bolagsaktiviteter
* Utbildning inom Självledarskap (Franklin Coveys) som vi tillämpar på hela bolaget.
* Kostnadsfri massage på kontoret

Placering i Göteborg. Urval görs löpande, sök redan nu!

Kontaktperson:

Arlinda Binaku, Konsultchef, arlinda.binaku@azets.com 

Mikaela Karlstrom, Talent acquisition & Employer branding, mikaela.karlstrom@azets.com

#LI-Hybrid #LI-MK1

Kontaktpersoner på detta företaget

Cecilia Jerresand
+46 705612483
Anders Fryxell
+46 70 921 43 82
Erik Bekkåsen
+47 95919249

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Azets
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 29 juni 2023
  • Ansök senast: 27 juli 2023

Besöksadress

LINDHAGENSGATAN 94
None

Postadress

Box 34212
Stockholm, 10026

Liknande jobb