Customer Success / Delivery Agent till Aurora Innovation AB

Customer Success / Delivery Agent till Aurora Innovation AB

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Aurora Innovation AB.

Om företaget:

Aurora Innovation är ett tillväxtbolag som drivs långsiktigt av dedikerade ägare. De hjälper vården att förbättra sin patientkontakt genom att skapa bättre kontaktvägar och därmed minimera patienternas väntetid. Tillsammans med hälso- och sjukvårdens aktörer sätter de patienten i centrum och möjliggör morgondagens vårdmöten, idag.

Aurora Innovation förbättrar patienternas kontaktvägar med hjälp av innovativa ärendehanteringssystem som nyttjar alla de vanligaste digitala kommunikationskanalerna, dvs video, chatt och telefoni. Samtidigt bidrar de till att förbättra vårdpersonalens arbetsmiljö genom att underlätta för dem att möta patienternas önskan om snar kontakt. 2019 hade koncernen en omsättning om drygt 100 miljoner kr och drygt 70 medarbetare på huvudkontoret i Uppsala samt dotterbolagen i Finland, Nederländerna och Spanien.

Aurora fortsätter att växa och planerar bla att expandera i fler länder inom Europa. De söker nu en Delivery Agent till avdelningen Customer Success som fyller en viktig roll för den fortsatta tillväxtresan.

Arbetsuppgifter:

Som Delivery Agent tillhör du ett Customer Success-team där ert huvudsakliga ansvar innefattar onboarding av kund. Du för nära dialog med kund och ser till att de får en upplevelse i världsklass. Vidare samarbetar du nära de olika avdelningarna internt för att säkra en så bra leverans som möjligt. Den interna arbetsprocessen börjar med att en säljare lägger in en order i orderhanteringssystemet där team lead/ansvariga plockar upp uppdraget. Du sätter självständigt upp och konfigurerar de tjänster kund har efterfrågat. Du har nära dialog med kund genom hela implementeringsprocessen och ser till att både leverans och drift går till på ett bra sätt. Uppdraget går sedan över till utbildningsteamet som ansvarar för att utbilda kund i den kundunikt framtagna tjänsten. När kund har fått utbildning och själv kan hantera systemet, då tar ansvarig säljare över kunddialogen tillsammans med supporten.

Ordrarna varierar, vissa kan slutföras på några minuter medan andra tar veckor. I rollen jobbar du med flera uppdrag parallellt och har både interna samt externa kontaktytor. Vidare förväntas du också bidra med förbättringsförslag av process- och dokumentationsrutiner.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, projektledning eller logistik
• Minst tre års relevant arbetslivserfarenhet inom IT, telecom, retail eller liknande
• Goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet från IT-system
• Flytande svenska och engelska i såväl tal som skrift
• Erfarenhet från molnbaserade system är meriterande

I rollen som Delivery Agent pratar du med många kunder dagligen och besitter därför en god kommunikativ förmåga. Som person är du engagerad och sprider positiv energi till din omgivning. Vidare tycker du att det är stimulerande att ständigt vara med och bidra till förbättringar av processer och rutiner. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Du motiveras av att agera problemlösare och du har intresset att fördjupa dig i komplexa problem. Du ser konsekvenserna av din arbetsinsats och du anstränger dig för att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Uppsala
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT, telecom, retail, excel, molnsystem, onboarding, Delivery Agent, implementering, Aurora Innovation, Customer Success, Uppsala

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 mars 2021
  • Ansök senast: 25 april 2021

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


QC support admin

QC support admin

20 december 2024

Technical Support till Micropower

Technical Support till Micropower

20 december 2024

20 december 2024