Customer Success Executive till snabbvĂ€xande startup!👂

Arbetsbeskrivning

Om tjÀnsten

Wrknest söker nu en Customer Success Executive till All Ears. All Ears resa började 2016 och har idag blivit en vÀrldsunik produkt för bevakning av talade medier. De hjÀlper varumÀrken som Walmart att ha koll pÄ nÀr de pratas om dem i podcasts och pÄ Youtube. All Ears har mer Àn dubblerat omsÀttningen varje Är sen de startades - och har över 300 kunder, dÀribland Evolution Gaming, Hertz och Oatly.

Förutom att All Ears erbjuder en spÀnnande produkt Àr de grymt stolta över deras varmhjÀrtade kultur. Det Àr viktigt att ha kul, peppa varandra och utvecklas. All ears hÄller hus i nyrenoverade lokaler pÄ Vasagatan, de bjuder Àven pÄ frukost varje morgon. DÀrtill har de mÄnga andra bra förmÄner som bonusar i ledighet, legendariska kick-offer och marknadsmÀssiga löner.

Detta Àr en direktrekrytering via Wrknest med anstÀllning hos All Ears och all kontakt sköts direkt med Wrknest för denna process.

Dina framtida arbetsuppgifter

I din roll som Customer Success Executive kommer du att arbeta med Onboarding, Proaktivt arbete och Growth & Up-Selling. Efter att All Ears sÀljare signerat avtal med en kund hamnar de hos dig - dÀrifrÄn ska du bygga en lÄngsiktig och vÀrdeskapande relation. Din utmaning Àr att identifiera deras utmaningar och behov och komma med idéer pÄ hur vÄr produkt ska vara ett verktyg din kund inte kan vara utan. Inledningsvis ansvarar du för att dema produkten, bygga bevakningar tillsammans med kunden och sÀkerstÀlla att verktyget Àr anpassat utifrÄn kundens behov.

Du ansvarar Àven för att ge dina kunder en outstanding upplevelse. Det innebÀr att ha löpande check-ins och vara tillgÀnglig för All Ears kunder. Med hjÀlp av data ska du analytiskt avlÀsa dina kunders beteende. Du ska genom pro-aktivitet se tendenser pÄ missnöjdhet eller minskad aktivitet. UtifrÄn data bidrar du med insikter och tips utifrÄn best practice vid rÀtt tidpunkt.

Du har din kundstock som du Ă€ger, vilket innefattar dess avtal, nöjdhet och anvĂ€ndning av verktyget. Du ser till att förnya avtal och merförsĂ€lja genom att kĂ€nna och förstĂ„ dina kunder inifrĂ„n och ut. Även All Ears stĂ€lls ibland inför missnöjda och tveksamma kunder - som Customer Success Executive ska du ha förmĂ„gan att se var skon klĂ€mmer och kunna vĂ€nda en tveksam kund.

PÄ All Ears jobbar de individuellt men Àven tillsammans, att hjÀlpa varandra Àr en stor del av deras kultur. DÀrför Àr det viktigt att du Àr prestigelös, ödmjuk och gillar att arbeta nÀra dina kollegor - de glÀds med varandras framgÄngar! All Ears har ett högt tempo och har mÄnga bollar i luften. Kan du springa milen med ett leende pÄ lÀpparna samtidigt som du hjÀlper kamraten bredvid att knyta skorna? DÄ Àr du rÀtt person för rollen!

Vi söker dig som har

- Är flytande i svenska bĂ„de i tal och skrift
- Jobbat med kundrelationer
- Erfarenhet av försÀljning
- Universitetsbildning eller yrkesutbildning


Vi ser det som meriterande

- Erfarenhet av B2B-försÀljning
- Har koll pÄ mediebevakningsbranschen
- Har erfarenhet av startupföretag
- Jobbat inom annat SaaS-bolag tidigare


Vid denna rekrytering lÀgger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper, dÄ de Àr avgörande för hur du kommer att lyckas i rollen och företaget. Vi förstÄr att man inte kan allting frÄn början - men du ska ha en vilja att lÀra dig! DÀrför söker vi dig som har en god samarbetsförmÄga, Àr relationsskapande och sjÀlvgÄende. Som person Àr du Àven strukturerad i ditt arbete och serviceinriktad i din kontakt med kunder och kollegor.

Övrig information

Start: OmgÄende

AnstÀllningsform: Heltid (40h/veckan)

Placering: Vasagatan, Stockholm

Sök gĂ€rna sĂ„ snart som möjligt dĂ„ vi jobbar med löpande urval! đŸ„ł

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wrknest
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast mĂ„nads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 28 juli 2021
  • Ansök senast: 14 januari 2022

Liknande jobb


27 november 2024

Key Account Manager

Key Account Manager

27 november 2024