OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
HusGuiden söker Customer Success till vårt team i Ljusdal
Älskar du utmaningar? Vill du jobba på en kreativ arbetsplats som ger dig stor frihet och möjligheter att utvecklas? Vi befinner oss i en tillväxtfas där vi ska utöka vårt team och söker nya kollegor till rollen som Customer Success.
Om rollen
Som Customer Success är du en central länk mellan våra kunder och företagets nysäljs avdelning. Din primära målsättning är att skapa en positiv, tydlig HusGuiden upplevelse som på bästa sätt ska kunna hjälpa våra kunder att lyckas med vårt samarbete. Rollen innefattar flera arbetsområden där du kommer att arbeta med att ”kick-starta” nya kunder onboarding, löpande besvara och koordinera kundärenden, agera support, se över och förädla våra kunders annonsprofiler, hålla nära kontakt, förnya kundkontakt samt ska nya affärsmöjligheter. Denna roll kräver att du som kollega är välorganiserad och är ytterst lyhörd och observant till kundernas behov och utmaningar.
Din bakgrund
Du har tidigare erfarenhet av onboarding, kundservice och/eller försäljning. Du är bekväm med, och har tidigare erfarenhet av, att jobba med telefon som ditt främsta verktyg. Du har CRM-vana.
Som person är du
Flexibel och bekväm att bemöta frågor, liksom söka svar. Självmotiverad och målmedveten. Trygg, pedagogisk och förtroende givande kommunikatör. Bekväm med kundkontakt. Proaktiv, strukturerad och ansvarstagande och självgående i ditt arbetssätt. Rådgivande, förbättringssökande och tålmodig. Passionerad och intresserad av att identifiera kundernas utmaningar och behov, samt föreslå förbättringar. Du lyssnar på kunden, sätter upp mål samt analyserar och kommer med idéer. Energisk, glad och entusiastisk.
Vi erbjuder dig
En dynamisk arbetsplats och en stimulerande vardag, med goda utvecklingsmöjligheter och kompetensutveckling.
Känner du dig nyfiken?