Customer Success Manager

Customer Success Manager

Arbetsbeskrivning

Blendow Lexnova
Blendow Lexnova är Sveriges ledande juridiska nyhetsbyrå. Vi har levererat högaktuella nyhetstjänster till yrkesverksamma advokater, jurister och beslutsfattare i mer än 15 år.
Med juridiken som bas erbjuder vi nyhetstjänster inom fyra olika segment: Jurist/Advokat, Fastighet/Miljö, HR/personal samt Ekonomi/Finans/Skatt.
Om tjänsten
Våra kunder är nöjda, men vi strävar alltid efter att bli ännu bättre! Arbetet består i onboarda alla våra nya kunder och att ha kontinuerliga avstämningar med befintliga kunder för att att säkerställa att de har rätt skräddarsydda inställningar för sina befintliga nyhetstjänster.
Du svarar på eventuella frågor, demonstrerar hur tjänsterna bäst ska användas samt informerar om nyheter och övriga tjänster som kan vara av intresse för kunden.
Denna roll är en mycket viktig del av vår snabba tillväxtresa och du som har örat mot marknaden är självklart en del av vår affärsutveckling.
Du jobbar du mot tydliga och motiverande mål och rapporterar till Lexnovas Affärsområdeschef.
Tidigare erfarenhet av CSM, kundtjänstarbete, telefonförsäljning eller mötesbokning är ett krav.
Din profil
Du arbetar idag troligen som CSM, telefonsäljare eller kundtjänstmedarbetare och är redo att utvecklas till en roll i nästa led av affären. Vi förväntar oss att du har en dokumenterat god förmåga att skapa och underhålla lönsamma affärsrelationer.
Du är van att alltid göra ett mycket bra jobb. Du är snabbtänkt, service minded, informativ och trivs med att prata med kunder i telefonen.
Vidare bör du ha mycket energi och ett inre driv i kombination med en positiv livsinställning.
Du ställer höga krav på dig i form av självdisciplin samt förmåga att vilja utvecklas och trivs med att ta egna initiativ till att hitta lösningar på oförutsedda situationer.
Vi erbjuder:
· Grundlön samt möjlighet till provision och bonus.
· Goda karriärmöjligheter och kontinuerlig vidareutbildning
· En härlig atmosfär i moderna lokaler på Humlegårdsgatan i Stockholm.
· Arbetstid kl.8:00-17:00 vardagar
· Friskvårdsbidrag 2 700kr/ år

Arbetstid/Varaktighet
Heltid med 6 månaders provanställning.
Ansökan
Intervjuer och urval kommer att ske löpande. Märk din ansökan med "CSM".

Kontaktpersoner på detta företaget

IT-chef Daniel Hedsén
08-50933306 0735186106
Staffan Engström

Peter Ekström
08-57936600 +46702678330
Affärsområdeschef Anna Hellergård
0857936600

Sammanfattning

  • Arbetsplats: BLENDOW GROUP AB STOCKHOLM
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 19 november 2021
  • Ansök senast: 23 december 2021

Besöksadress

Humlegårdsgatan 14
STOCKHOLM

Postadress

Humlegårdsgatan 14
STOCKHOLM, 11446

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024