Customer Success Manager

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba i ett snabbväxande företag med en vision att förändra marknaden för integrationer? Då ska du jobba hos oss!

Om oss

I snabb takt har antalet system som ett företag måste ha för att bedriva sin verksamhet ökat från några få monoliter till en lång rad specialiserade så kallade best-of-breed-system. Detta utan att det funnit en infrastruktur på plats för att automatisera hanteringen av data mellan systemen.

Från denna insikt grundades Zwapgrid som både är infrastruktur och tolk. Lite som ett Google Translate fast för data.

I vårt nätverk kopplar vi ihop banker, system och verktyg som nordiska företag ofta använder, exempelvis Nordea, Fortnox, Klarna och Shopify. Genom att koppla upp sig mot vår plattform kan de olika systemen förstå varandra och rätt data kan komma till rätt system, vid rätt tillfälle, automatiskt.

Vår främsta målgrupp är mjukvarubolag som vi ingår partnerskap med så att de i sin tur kan erbjuda vår lösning till sina kunder. De kan skapa helt nya intäkter och på samma gång få nöjdare kunder. En revolution som växer i takt med antalet partner vi samarbetar med.

Vi söker nu en tekniskt intresserad Customer Success Manager till vårt Stockholmskontor.

Om rollen

Som Customer Success Manager hos oss kommer du att ansvara för att ta fram och förvalta vår kundresa. Det är därför viktigt att du har erfarenhet av att ta fram processer och arbetssätt som säkerställer att våra kunder bemöts snabbt och professionellt. Du kommer att ha en löpande dialog med våra partner och säkerställa att deras kunder kommer igång.

I denna roll samarbetar du med de som arbetar inom support, sälj, produkt och marknadsföring. Du kommer också att ha löpande kontakt med de utvecklingsteam som utvecklar tjänsten. Du rapporterar till Head of Operation.

Vi erbjuder dig ett kreativt och utvecklande arbete där du är med på resan till att förändra en hel bransch. Då vi är ett mindre bolag i tillväxtfas har vi stor öppenhet och korta beslutsvägar.

Vi sitter i moderna lokaler i centrala Stockholm med möjlighet till ett par olika träningspass i veckan, frukostbuffé en gång per vecka samt möjlighet att delta i olika evenemang.

Om dig

Vi tror att du har relevant högskoleutbildning och har arbetat ett antal år som Customer Success Manager eller i en liknande roll. Vi vill att du har förmågan att skapa en fantastisk kundresa. Ett viktigt arbetsverktyg för denna roll är HubSpot och det är meriterande om du har erfarenhet av det. Många av våra kunder är engelsktalande så du behöver kunna kommunicera professionellt på engelska i både tal och skrift.

Vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper och förväntar oss att du är bra på att organisera, analysera, prioritera, kommunicera, leda, lösa och förhandla. Du är ansvarstagande och förtroendeingivande, tar egna initiativ och trivs i en kundnära roll.

För att trivas hos oss behöver du vara lösningsorienterad och prestigelös samt vara beredd att bidra där bolaget behöver dig.

Vi kommer att intervjua löpande och anställer när vi hittat rätt person. Har du frågor, kontakta Anna Holmgren, Head of People på anna@zwapgrid.com.

Kontaktpersoner på detta företaget

Leo Berghald
+46708580110

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Zwapgrid AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 december 2021
  • Ansök senast: 10 juni 2022

Besöksadress

Klara Södra Kyrkogata 1, Stockholm
None

Postadress

Klara Södra Kyrkogata 1
Stockholm, 11152

Liknande jobb


25 november 2024