OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
EMPLOID söker en Customer Success Manager till vår kund i Stockholm. Företaget har gedigen erfarenhet av international relocation och global mobility services. Tjänsten är ett konsultuppdrag där anställning inledningsvis sker via EMPLOID, med goda chanser att bli överrekryterad och anställd hos kundföretaget. Mer information om företaget ges längre fram i rekryteringsprocessen.
EMPLOID är medlem i Kompetensföretagen, som är en bransch- och arbetsgivarorganisation inom Almega. Almega ingår i Svenskt Näringsliv. För mer information se www.kompetensforetagen.se och www.almega.se.
Om tjänsten
Som Customer Success Manager tillhör du avdelningen för Client Services som har det huvudsakliga ansvaret för leverans gentemot kund. Din uppgift är att säkerställa en komplett leverans av tjänstelösningar inom relocation och global mobility services. Du fungerar som den primära kontaktpersonen gentemot kundföretagen och har en koordinerande roll som innefattar samarbete med övriga avdelningar och funktioner på företaget. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat:
– Ta emot beställningar via affärssystemet och/eller via mail
– Organisera och medverka på kundmöten för att tillsammans med kund komma fram till den bästa tjänstelösningen
– Lägga upp kunder i systemet
– On-boarding av kunder samt presentation av system och processer
– Fördelning av arbetet till olika avdelningar och funktioner på företaget
– Uppföljning av leverans och rapportera tillbaka till teamet
Om dig
Vi söker dig som brinner för kundrelationer och som vill arbeta i en dynamisk internationell bransch där ingen dag är den andra lik. Utöver detta krävs:
– Dokumenterad erfarenhet inom Account Management
– Erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem
– Flytande i svenska och engelska, såväl tal som skrift
För att vara framgångsrik i rollen ser vi gärna att du har någon form av internationell erfarenhet. Då arbetet innefattar koordinering och samarbete med övriga avdelningar på företaget krävs det att du har god struktur i ditt arbete samt god samarbetsförmåga. Du har lätt för att kommunicera med såväl kunder som kollegor och gör ditt yttersta för att du och teamet levererar goda resultat i enlighet med deadlines och uppsatt budget.
Övrig information
Start: Omgående
Omfattning: Heltid
Plats: Stockholm
Arbetstider: 08.30-17.00
Lön: Enligt överenskommelse
Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila info@emploid.se så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: Account Management, Relocation, Customer Success Manager, Account Manager, Client Relations, mobility services, rekrytering, Göteborg